maanantai 7. joulukuuta 2015

7. LUUKKU



Tänään avasin uuden pussukan Yves Rocherin kalenterista vasta puolenpäivän aikaan. Aamuisin kalenteri on toki heti mielessä, mutta haluaisin heti päästä kuvaamaan tuotteet, kun pussin avaan. Aamulla on vielä pimeää, kun herään, joten kuvaaminen on pakko lykätä päivemmälle. Puolenpäivän aikaan ulkona paistoi aurinko, mikä toi hyvän kuvausvalon sisällekin :).

En yhtään osannut arvata, mitä 7.pussissa on ja oikeastaan avasin pussin aika tyhjin kuvitelmin. Yllätys oli hauska, nimittäin pussista löytyi hedelmäinen kuorinta-aine kasvoille. En ole ikinä oikein oppinut käyttämään kuorinta-aineita, vaikka syytä olisi, joten ihan kiva, kun kalenterista tuli tämmöinenkin putelo. Jos pikkuhiljaa oppisin sen kuorinnan ja muistaisin tehdä sitä! :)

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana tuo Yvesin kalenteri, oikea joka tytön unelma. Yvesiä olen hitsinpimpula käyttänyt jo noin 38-vuotta! Järkkyä, mutta ensimmäiset meikit oli Yvesiltä ja Lumenelta. :) Omat ehdottomat suosikit joita aina hankin, Plaisirs Naturen tuotteet. <3 Ihanaa päivää Laura <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä kalenteri oli kyllä hyvä hankinta vaikka rokottikin rahapussia sen 80€ verran :).

      Mun ensimmäinen meikki oli Lumenelta myös :D. Se oli sellainen kahden sävyn luomiväripaletti - olisiko sävyinä olleet vaaleanpunainen ja violetti :D.

      Poista
  2. Mä olen joskus käyttänyt tätä, siis vuosia sitten, kun tuubi oli vielä erinäköinenkin :) Tykkäsin kyllä.

    Ps. Kuorinta on kasvoille ihan must! Oon ihan varma, että tuut huomaamaan selkeän eron, kun alat säännöllisesti kuorimaan kasvoja :) Voiteet pääsee imeytymään ja vaikuttamaan paremmin, kun kasvoilla ei ole kuollutta ihosolukkoa. Ja iho on paljon kirkkaampi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin mun kosmetologi myös sanoi, että mun pitäisi kuoria ihoa, että päästäisiin noista kuolleista ihosolukkokerroksista pois :). Pitää nyt ottaa vain itseäni niskasta kiinni ja ottaa kuorinta tavaksi! :)

      Poista