sunnuntai 27. joulukuuta 2015

CHRISTMAS GIFTS

Näin aikuisiällä lahjojen antaminen on paljon mukavempaa kuin lahjojen saaminen. Toki lahjojen saaminenkin on mukavaa, mutta ennemmin sitä haluaa tuoda toiselle hyvää mieltä joululahjoilla kuin saada itse kauheat röykkiöt joululahjoja. Tänäkin vuonna meillä kertyi kuusen alle kummallisen paljon lahjoja ja äitini sanoikin, että on se kumma, kun on noin paljon lahjoja vaikka talossa asuu vain kaksi ihmistä. Olimme saaneet sukulaisilta ja ystäviltä yllättävän paljon lahjoja ja sitten intouduimme ostamaan toisillemme enemmän kuin sen ensin sovitun kolme lahjaa.

Itse tykkään aina lukea lahjapostauksia, koska niistä olen ainakin itse saanut monta kertaa hyviä vinkkejä/ideoita lahjojen ostamiseen. Tähän postaukseen kokosin vain meidän yhteiset lahjat sekä omani.





Kimmolta sain hurjan määrän lahjoja, kun herra ei muka osannut päättää, mitä jättäisi lahjalistalta pois. Lahjoihin kuului ihana Ted Bakerin pikkulaukku, REN-tuotteita matkakoossa, theBalmin Nude 'Tude-luomiväripaletti, Dyrberg-Kernin rannekoru, Lumoavan Hali-kaulakoru, lahjakortti kasvohoitoon sekä Tanssi-sarjan muki ja kulho.

Ystäviltämme saimme leffalippupaketin, josta olin niin innoissani, koska emme ole taas hetkeen käyneet elokuvissa. Kimmo ei oikein tykkää käydä leffassa, mutta nyt hänen on pakko tulla mukaan, koska saimme niin hirveästi elokuvalippuja lahjaksi ;).


Minun kummini lähettävät edelleen minulle syntymäpäivä- sekä joululahjan ja heidän joululahjansa on kiusannut minua jo lokakuusta asti hyllyn päällä. Olen muutaman kerran käynyt kokeilemassa pakettia ja olin päätynyt tulokseen, että paketissa on pussilakanoita ja pari pikkupyyhettä. Veikkaus meni osittain oikein, nimittäin saimme heiltä Ratian kaksi isoa ja kaksi pientä pyyhettä.


Ystävältäni sain kolme Dermosilin testerikokoista suihkugeeliä ja sitten saimme vielä häneltä kaksi elokuvalippua. Nyt meillä on varmaan hallussamme tulevan vuoden elokuvaliput :).

Siskoni ja hänen poikaystävänsä olivat ostaneet meille kaksi Tanssi-sarjan mukia. Mä niin tykkään tuosta Tanssi-sarjasta, että ajattelin hankkivani itse vielä kolme mukia, jotta minulla olisi koossa sitten kuuden mukin sarja.


Osallistuin Siljan blogin kautta joululahjarinkiin, jossa oli tarkoitus ostaa joululahja tuntemattomalle. Lahjan tuli olla vähintään 10€ ja saimme lahjansaajasta pienen kuvauksen, jotta voisi olla helpompaa hankkia toiselle joululahja. Minä hankin lahjansaajalle Victoria's Secretin body mistin sekä joulun kunniaksi suklaata. Oli muuten todella vaikea miettiä toiselle lahjaa kahden lauseen kuvailun perusteella...

Itse sain aivan ihanan lahjan, kiitos vielä Anuliina :). Paketista löytyi L'Occitanen suihkugeeli sekä suklaalevy. Kissoja oltiin myös muistettu Deluxe Prima Catin herkkunappuloilla :).

Vanhempieni lahjan unohdin kuvata, mutta heiltä saimme rahaa, suklaata sekä jonkinlaisen keittiöpuukon. Minä en noista puukoista niin tiedä, mutta Kimmo kertoi puukon olevan hyvä esimerkiksi lihalle.

Siinä oli minun lahjani. Mitäs kivaa te saitte tänä vuonna? :)

6 kommenttia:

  1. Ihania lahjoja oot saanut! Ted Bakerin laukku ja noi korut <3

    Aika saman suuntaiset lahjat oli täälläkin.. pitää taas alkaa aikatauluttaan leffa-aikataulua, kun liput kuitenkin on voimassa vaan sinne toukokuulle asti :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä kävi viime vuonna niin, että kesäkuussa muistettiin lahjaks saadut leffaloput ja ne tosiaan oli menny sit vanhaks.. nyt pitää kyl muistaa käyttää noi :).

      Poista
  2. Hyvä kuulla että lahja oli mieluinen!:) jään seurailemaan blogiasi (ja olen sitä jo jonkin aikaa seurannutkin) -Anuliina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lahja olo kokonaisuudessaan todella hyvä, kiitos :). Kissatkin tykkäsivät nameista ja yksi ryykäsi heti syliin, kun otin heidän paketin avattavaksi - taisi herkut tuoksua paketin läpi :)

      Poista
  3. Voi kun sait ihania lahjoja! Nuo korut on tosi kauniit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mia! :) Tykkäsin kans hirveesti noista koruista ja jälleen sain todeta, että mun miehellä on hyvä maku korujen suhteen :).

      Poista