maanantai 14. joulukuuta 2015

INSTAWEEK 50

Huomenta! Olotila on hyvin väsynyt, mutta silti iloinen :). Tänään on kiva päivä tulossa, kun kohta otan suunnaksi Tampereen, josta matkataan Terhin kanssa Helsinkiin viettämään shoppailupäivää :). Mä jo luulin, etten kerkiä tämän vuoden puolella enää käymään Helsingissä tämmöisellä päivän reissulla, mutta onneksi saatiin tämä yksi päivä sopimaan kummankin aikatauluun.

Nyt kurkataan vielä minun Instagram-kuviani viime viikolta. Voin kertoa, että viime viikko on ollut ehkä säälittävin viikko ikinä mulla Instagramin käytön suhteen. Viikon aikana kuvia kertyi neljä! Jos nyt tämän viikon sitten skarppaan :).

Instasta löydät minut @lillil89 nimimerkillä.


1. Viikolla mulla oli taas hirveästi iltatöitä, joten Red Bull antoi muutamaan otteeseen töitä varten energiaa. Viime viikolla tuli myös postissa kuukauden lehdet - ehkä yksi parhaimmista päivistä, kun löytää postilaatikosta Trendin sekä Ellen :).
2. Mulla on hoitolassa äidiltäni saatu kultaköynnös, mikä on näyttänyt jo pidemmän aikaa siltä, että se kuolee. Olen ehkä huonoin pitämään kasveja elossa, mutta kultaköynnös alkoi näyttämään elonmerkkejä uudella versollaan(?)!
3. Perjantaina lenkillä taas hämmästelin joulukuista maisemaa, järvet eivät ole jäässä ja lumesta ei ole tietoakaan.
4. Kimmon kanssa leffaillan viettoa.

4 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia <3 Nyt voisi pelkästään suurin piirtein pötkötellä ja katsella leffoja, on tämä pimeä aika kurjaa. Lunta odotellessa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia :). Tampereella oli kivasti lunta, mutta ei täällä meillä :/. Ei sitä paljoa tarvitse olla, mutta edes niin, että saisi hieman valoisuutta :).

      Poista
  2. Toivottavasti oli kiva päivä Helsingissä! Viime viikolla siellä käydessä oli niin järkyttävä keli, että apuaaa...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä mukava muutama tuntinen eikä sää onneksi ollut huono :).

      Poista