maanantai 21. joulukuuta 2015

INSTAWEEK 51

Jouluviikko on alkanut! Mulla olisi vielä pari päivää töitä jäljellä ja aatonaaton pidän jo vapaata :). Tosin en tiedä voiko sitä vapaapäiväksi laskea, koska mulla olisi pieni leivontaurakka. Pitäisi vääntää pipareita, juustokakkua ja ainakin joku kuivakakku... Tekemistä on siis vielä ennen joulua :).

Aloitetaan viikko taas tuttuun tapaan Instan kuvilla. Instasta löydät minut @lillil89 nimimerkin takaa.


1. Maanantaina vietettiin Terhin kanssa shoppailupäivää Helsingissä ja vaikka sää olikin harmaa, niin silti juuri sopiva shoppailuun.
2. Ihasteltiin Forumin joulukoristeluita ja -valoja.
3. Hämillä oli selvästi ollut ikävä, kun Helsingin reissun jälkeen illalla mikään muu ei kelvannut kuin minussa kiinni makoileminen.
4. Kahvitauolla päätin nauttia kahvin hieman kesäisemmästä muumimukista.


1. Kimmo laittoi jouluvalot parvekkeelle ja heti ne toivat enemmän joulun tunnelmaa.
2. Upea taivaanranta.
3. Järjestelin yläkerran wc:n ja aloin itsekin jo naureskelemaan kaikille puteloilleni. Näillä hyllyillä vain pieni murto-osa...
4. Mä olen nyt koukuttunut Breaking Bad sarjaan ja viime viikkona sitä tuli katsottua jokaisena päivänä.


1. Lauantain kahvimukiksi valikoitui Pikku Myy-muki.
2. Lauantain nassu.
3. Käytiin kuusiostoksilla ja lopulta ostettiin kaksi kuusta. Ensimmäinen hankinta päätyi parvekkeelle.
4. Sunnuntai aamun aloitin leipomalla Red Velvet muffinsseja.


1. Mulla on kauhea joulufiilis ja olen tänä vuonna jopa intoutunut edes hieman tuomaan joulua kotiin. Kynttelikkö koristaa keittiön ikkunaa.
2. Joulukukkia en ole vielä hommannut, mutta keittiöön ostin punaiset tulppaanit.
3. Sunnuntaina pelasimme yhtä peliä neljä tuntia - hieman alkoi paikat jo puutumaan.
4. Sunnuntaina sapuska: itsetehtyjä hampurilaisia.

2 kommenttia:

  1. Saitko red velvetit onnistuun? Oon hakenu hyvää reseptiä, mut en oo vielä löytänyt :( Ollaan possuiltu koko viime viikko, mut silti kyllä vähän tekis mieli alkaa vääntää hamppareita kans! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne ihan syöjille maistu, mutta ei ne ihan nappiin menny :D. Esim muffinsseista ei tullut sen värisiä mitä pitäis vaikka laitoin viel enemmän elintarvikeväriä kuin ohjeessa oli. Ja aika tylsän makusia - kaipaid jonkun paremman kuorrutuksen kuin pelkän kermavaahdon.

      Poista