perjantai 11. joulukuuta 2015

NEW COSMETICS



Olen moneen kertaan sanonut blogissa, että olen oikea hajuvesien kerääjä ja niitä löytyy kaappien kätköistä useampi yksilö. Nyt olen kuitenkin ollut hieman maltillisempi hajuvesien suhteen, mutta olen nyt löytänyt uuden asian, joita olen alkanut keräilemään. Nimittäin ripsivärit! On ihana kokeilla erilaisia ripsivärejä ja monta helmeä olen löytänyt kokeilujen myötä.

Black Fridayn alennukset mulla meni vähän ohi, mutta viime tippaan ehdin vielä tehdä tilauksen Beauty Pop Up:sta. Beauty Pop Up:ssa oli Tangle Teezerit alennuksessa ja vanha harjani oli jo siinä kunnossa, että kaipailin jo uutta tilalle. Klikkailin hempeän sävyisen Tangle Teezerin ostoskoriin, minkä jälkeen eksyin tutkimaan theBalmin tuotteita.

Alessa näytti olevan Cheater-ripsiväri, minkä harja näytti juuri sellaiselta, mitä etsin ripsiväreistä. Ripsiväri sisältää pantenolia, minkä luvataan vahvistavan ja hoitavan ripsiä. Nämä asiat herättivät mielenkiintoni, joten Tangle Teezerin lisäksi kotiutin tämän heräteostoksen. 

Olen lukenut paljon theBalm-merkistä ja olen halunnut kokeilla kyseisen merkin tuotteita, koska niitä ei ole testattu eläimillä eikä tuotteet sisällä parabeeneja. Myös pakkaukset ovat jo itsessään järkyttävän upeita ja en millään raaskisi edes tämän ripsivärin pakettia heittää pois.

Toinen uusimmista meikkiostoksista löytyi Tuurista. Kubiss Londonin puuterini loppui ja Tuurin reissu sattui juuri sopivasti. Tuurissa on isot kosmetiikkavalikoimat, joten tiesin löytäväni uuden puuterin sieltä. Päätin kokeilla taas jotain uutta ja eniten mielenkiintoni heräsi Max Factorin pisteellä. Valitsin Facenity Compact-puuterin sävyssä 01 Porcelain ja valinta oli kyllä oikea. Olen nyt Tuurin reissusta asti käyttänyt tätä puuteria ja tykkään siitä kovasti. Sävy on juuri sopiva ja puuteri levittyy hyvin. 

Blogi on nyt joulukuun ajan hieman kosmetiikkapainotteinen Yves Rocherin joulukalenterin takia, mutta toivottavasti kestätte! :)

Onko teille kumpikaan näistä tuotteista tuttu?

2 kommenttia:

  1. Mulle on jäänyt kosmetiikkajutut ja uutuuksiin tutustuminen hiukan vähemmälle, joten aivan tervetullutta tällaiset postaukset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Ansku! :) Mulla taas kosmetiikka tuntuu olevan tämän kuun aihe blogissa, kun on vielä tuo Yves Rocherin joulukalenteri... :D

      Poista