lauantai 23. tammikuuta 2016

DERMOSILIN TILAUS

Tilaan ystäväni kautta pari kertaa vuodessa Dermosilin tuotteita ja taas oli viime viikolla aika kurkkia Dermosilin kuvastoa ja valita, mitä tällä kertaa tilaisi kokeiluun. Olen ollut aina todella tyytyväinen Dermosilin tuotteiseen, varsinkin kynsilakkoihin sekä suihkugeeleihin. Nyt halusin kokeilla jotain uuttakin ja ainakin yksi heräteostos on testattu hyväksi löydöksi :).


Minulla alkaa tällä hetkellä shampoo ja hoitoaine vedellä viimeisiään, joten päätinkin kokeilla millaisia Dermosilin shampoo ja hoitoaine oikein ovatkaan. Ystäväni sanoi, että on kuullut näistä arganöljyshampoosta sekä -hoitoaineesta paljon hyvää, joten rohkaistuin tilaamaan ne. Shampoon ja hoitoaineen luvataan ravitsevan ja korjaavan kuivia ja vahingoittuneita hiuksia. 


Eihän tilausta voinut tehdä ilman Dermosilin ihania suihkugeelejä. Valkkasin mandariinin tuoksuisen suihkugeelin (järkyttävän hyvän tuoksuinen!) ja Nature vartalopesun. Mandariinin tuoksuiset suihkugeelit ovat lemppareitani ja voisin oikeastaan sanoa, että tämä Dermosilin suihkugeeli on parhaimman tuoksuinen, mitä olen kokeillut.


Jokerina tilasin Dermosilin huulivoiteen, mikä osoittautui todella hyväksi tuotteeksi! Huulivoide oikeasti kosteuttaa huulia sekä se on hajusteeton :).

Ystäväni oli laittanut minun Dermosil pussukkaani vielä kasan testereitä, mikä ilahdutti kummasti, kun aloin tutkimaan pussin sisältöä :). Tämmöiset pienet eleet kyllä piristävät! :)

Onko teillä joitakin lemppareita Dermosilin tuotteista? :)

3 kommenttia:

  1. Hei tämä on nyt aika tyhmä kysymys:D

    Mutta mä elän käsityksessä, että sä olet ainakin opiskellut hierojaksi (?) Jos et olekaan, niin turha kysymys mutta kokeillaan:D En ole vielä käynyt hierojalla, mutta haluaisin tietää lymfahieronnasta... Voinko mä mennä sinne vaikka en ole muuta kuin selkäjumivaivainen? Ikää on 14. Oon aivan hukassa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu olen hieroja ja niitä hommia teen työkseni :). Lymfahierontaa en ole opiskellut, joten siitä en ole mikään asiantuntija.. Käsitykseni kuitenkin on, että lymfahieronta soveltuu niillekin, jotka eivät mitään sairasta, koska lymfahierontakin rentouttaa ja vilkastuttaa aineenvaihduntaa niin kuin muutkin hieronnat. Itse ehkä lähtisin sinuna kuitenkin kokeilemaan ensin ihan tavallista hierontaa, jos kerta lihakset on jumissa? :)

      Poista
    2. Mietin sitä, mutta kun en kehtaa mennä sinne huutamaan:D Mulla siis tosi jumiselkä, kipuilee pienestäkin painamisesta...

      Poista