keskiviikko 6. tammikuuta 2016

HYVÄ PIKKULEIJONAT!

Eilen elettiin illalla jännittäviä hetkiä, kun Pikkuleijonat taistelivat sinnikkäästi Venäjän poikia vastaan. Itse aloin peliä katsomaan vasta kolmannessa erässä ja hieman harmitti, etten matsia jaksanut alkaa heti katsomaan. Ottelu oli todellakin jännittävä ja ainakin meidän sohvalla huudettiin, kannustettiin, kirottiin ja naurettiin. Kun Venäjä tasoitti 3.erän lopussa niin mulla meinasi ihan hermo mennä. Instagramiin olin juuri lataamassa kuvaa, johon olin jo isoin kirjaimin kirjoittanut HERMO MENEE, kunnes Kapanen lopetti hurjan matsin vanhanaikaisella maalilla. Kyllä oli hieno peli ja niin ansaittu voitto Pikkuleijonille! :)


Voiton kunniaksi päätin tänään laittaa päähäni nuorten MM-kisoista ostetun pipon. Okei, ehkä valitsin sen myös lämmittämään päätä, kun mittari on tänään näyttänyt reippaasti yli -20C:tta. Asua ei pitänyt edes lähteä kuvaamaan, mutta kauppareissulla päätin kuitenkin, että haluan piposta edes jonkin asteen kuvat. Kuvaaja suostui nappasemaan muutamat hassut kuvat, joten hyviä kuvia ei nyt tullut. Vaikka kuviin en ollutkaan tyytyväinen niin pipoon olin sitäkin enemmän. Tämmösille kelille se on tarpeeksi paksu ja harmaa sävy aina miellyttää silmääni. 

Olen ollut ihan innoissani pakkasista, koska vihdoinkin on oikeasti talvisäät. Kuitenkin melkein -30C:n pakkanen on jo turhan paljon. Asujakin on turha miettiä, kun aina ulos lähdettäessä näyttää lihavalta eskimolta. Täytyy tosin myöntää, että onhan tuolla ulkona älyttömän kaunista ja vihdoinkin olemme saaneet nauttia aurinkoisista päivistä :).

Katsoitteko te eilisen matsin? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti