torstai 21. tammikuuta 2016

MARY KAY


Minulla istui taas onnetar olkapäällä, kun sähköpostiini kilahti viesti Vivi Vinna-blogin Viviltä, että olen voittanut hänen arvonnassaan. Tämmöiset uutiset aina ilahduttavat päivää ja nyt varsinkin, koska arvontavoitto oli aikas ihana. Vivi oli käärinyt pakettiin Mary Kayn tuotteita, joita hän on kehunut paljon blogissaan. Muuten Mary Kay ei olekaan minulle tuttu, mutta into niiden kokeiluun on syttynyt, kun Vivi Vinna-blogia olen lukenut :).

Tänään tuo ihana arvontavoitto saapui postiin ja heti avasin (lue: revin) paketin, kun ovesta pääsin sisälle. Vivi oli laittanut pakettiin Mary Kayn huulikiillon, luomiväripaletin sekä kaksi matkakokoista käsivoidetta. Kuvaan nappasin vain toisen käsivoiteen, koska lupasin antaa Terhille kokeiluun toisen käsivoiteen :). Vivi oli laittanut pakettiin kosmetiikan lisäksi vielä suklaata, kiitos niistä! :) Taisimme mussuttaa ne heti, kun huomasimme ne paketista...

Onko teille Mary Kay tuttu? Itse alan innolla näitä tuotteita kokeilemaan ja katsotaan jäänkö Mary Kay-merkkiin koukkuun! :)

6 kommenttia:

  1. Jos jäät koukkuun noihin, niin sit kannattaa pitää sellaset koukuttavat MaryKay-kutsut ;) Hihii,mä niin odotan,et pääsen testaan ton käsirasvan ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katoin kans, että niitä kutsuja vois pitää :D.

      Poista
    2. En oo ihan varma,et oonko ollu noitten kutsuilla (ku oon ollu aika monilla eri), mut jos en nyt ihan väärin muista ni oon ehkä ollut Orivedellä myös noitten kutsuilla, joissa tehtiin käytiin nopsaan hirvee määrä tuotteita läpi ihan omille kasvoille. Olin kerrankin meikannut kunnolla ja sit kutsut alko sillä,et pestiin meikit pois :D :D

      Poista
  2. Taasko sä voitit arvonnassa :D Kai oot laittanut rivin lottoa? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taas vaihteeks :D! Pitäs kyllä laittaa... ei vaan, ei tää tuuri lottoon asti yllä :D.

      Poista
  3. Hihii, onnea onnea! :) Toivottavasti tykkäät! :)

    VastaaPoista