maanantai 18. tammikuuta 2016

PIENI BLOGITAUKO JA NIMPPARIT


Viikonloppu oli ja meni, eikä blogia tullut ollenkaan päivitettyä. Blogitauko syntyi ihan vahingossa, koska minulla on nyt metsästyksen suhteen yksi jahti menossa, jossa viikonloput menevät päivystäessä tuleeko puhelimeen viestiä, mikä tarkoittaa, että tunnin sisällä pitää olla kokoontumispaikalla. Tämän takia en koskenut viikonlopun aikaan kameraankaan ollenkaan, koska luulen, ettei ketään olisi kiinnostanut kuvat kuinka vahtaan puhelintani koti-/metsävaatteet päällä. Metsälle ei tullut käskyä, joten viikonloppu tuntui menevän ihan hukkaan. Myös tuleva viikonloppu menee näin ja pahimmassa tapauksessa viikonloppuni kuluvat näissä merkeissä helmikuun loppuun asti. Toisaalta tämä on mukavaa puuhaa, mutta olin jo mielessäni suunnitellut, että tulevana viikonloppuna voisimme Kimmon kanssa mennä hieman viettämään yhteistä aikaa Tampereelle esimerkiksi elokuvan merkeissä. Mutta nyt olen taas takaisin sorvin ääressä ja toivotaan, että saisin viikon aikana hieman blogimatskuakin kerättyä :).


Tänään on muuten Lauran päivä. En ikinä vietä nimipäiviä millään tavalla ja minun mielestäni ne on aika turhia päiviä edes onnitteluihin. Olin tänään äitini "omaishoitajana", kun kyyditsin häntä röntgeniin, kukkakauppaan sekä ruokakauppaan. Äiti päättikin ostaa minulle kauniin tulppaanikimpun sekä arvan nimpparilahjaksi. Kummasti nämä pienet hankinnat piristivät päivää vaikka en nimipäivistä niin perusta :). Nyt meidän keittiötä koristaa upeat tulppaanit ja rahapussini sisältö kasvoi 10€:lla :).


Nimipäivästä on varmasti tulossa kokonaisuudessaan hyvä, koska lähdemme reilun tunnin kuluttua Hennan kanssa Ideaparkkiin hieman ostoksille. Minulla ei ole oikein mitään ostettavaa, mutta ehdoton yhteistä shoppailureissua, että hieman saisi taas arkeen mahdutettua ystäväaikaa :). 

Nyt minun on aika lähteä valmistautumaan, joten kivaa maanantaita kaikille! :) Toivottavasti joku edes piristyy ihanan keväisistä tulppaanikuvista, minua ne ainakin piristivät kummasti :).

8 kommenttia:

  1. Ootpa räpsinyt kauniita kuvia! Blogitaukoa kannattaa pitää silloin, kun siltä tuntuu. Viikonlopun tauko ei edes ole paha! Mä jossain vaiheessa kehitin itselleni blogista sellaisen stressin, että huh heijaa. Blogi on mulle edelleen todella tärkeä harrastus ja myös osa työtä, mutta yritän olla rankaisematta itseäni, jos olo on sellainen, ettei tekstiä irtoa tai ei ehdi kaiken kiireen keskellä kuvata uutta sisältöä blogiin. Silloin blogi pysyy energianlähteenä ja "rentona" paikkana :) Haluan, että blogista huokuu hyvä olo, vaikka elämä ei aina ruusuilla tanssimista olekaan.

    PS. Hyvää nimpparia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mia <3

      Olen kyllä samaa mieltä, että blogista kannattaa pysyä poissa, jos ei ole fiilistä tai aikaa sille :). Yleensä nämä näkyvät heti postauksissa ja teksteissä. Itsellä tulee vain pienenkin blogitauon aikana todellinen lukko ja tuntuu, ettei olisikaan mitään ideoita enää päässä :D.

      Poista
  2. Hyvää nimpparia kaimalle! Munki mielestä nimipäivä on turhake. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin sinne! :) Joo mä en ole oikein ikinä ymmärtänyt nimipäivien päälle, enkä ymmärrä miksi jotkut juhlivat esimerkiksi lasten nimipäiviä suuresti ja lahjaröykkiöillä.. Mutta tämäkin on kai semmoinen asia, mitä jakaa mielipiteitä :).

      Poista
  3. Ihania tulppaanikuvia - tulee niin keväiset fiilikset noita katsoessa <3 Ja hyvää nimipäivää näin päivän myöhässä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuuli <3. Tulppaaneista tulee kyllä heti keväinen fiilis ja mielestäni eilisessä kukkakaupassa oli osuva teksti mainostaulussa: Tulppaanit tuovat kevään.

      Poista
  4. Myöhästyneet nimpparionnittelut ja kivaa tiistaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katja ja kivaa päivää sinnekin <3

      Poista