keskiviikko 20. tammikuuta 2016

SECONDHAND

Paita / Shirt - Cubus (Secondhand)

Miten kummassa päivän tunnit kuluvat ohi ihan huomaamatta? Päivällä piti muka olla aikaa blogille, mutta sitten huomasinkin, että olimme jo kovaa kyytiä ajamassa ystäviemme luo iltakahville ja tajusin blogin kirjoittamisen jäävän iltaan. No eikö se ole parempi myöhään kuin ei milloinkaan?

Tulin näyttämään teille secondhand löytöni, nimittäin Cubuksen mustan paidan, minkä hinta oli vain reilu 4€! Tykkään käydä kirppareilla, mutta ikinä en osta mitään vaatteita. Usein vaatteet eivät ole nätisti esillä, mikä ei houkuta niitä tutkimaan. Nyt olen kuitenkin löytänyt Facebookin kirppikset ja tämän paidan kotiutin pari viikkoa sitten yhdestä Facen kirppikseltä. 

Paita oli hyvässä kunnossa, mutta hieman harmitti, kun paita oli kauttaaltaan täynnä kissankarvoja... Itsekin kissan omistajana tiedän, että ne karvat vain aina jostain vaatteisiin ilmestyvät, mutta jos lähtisin myymään vaatetta, niin kyllä putsaisin sen huolellisesti ennen postittamista. 

Käytättekö te paljon Facen kirppiksiä? :)

2 kommenttia:

  1. Kiva paita! :) (toi karvahomma on kyllä tääläkin niin tuttu juttu..)

    Oon ostanut/saanut muutaman vaatteen fb:n kautta, mut en minkään ryhmän kautta. Mun täytyy myöntää, et oon monessa astiakirppis ryhmässä, mut en oo mitään ostanut -lähinnä luen sieltä kommentteja ja naureskelen xD Tänään kuitenkin sain keittiön vanhan kattolampun myytyä fb:n kautta.. Muuten oon tykännyt käyttää enemmin tori.fi mistä löytää lähes mitä vaan, esim. Löysin tän rivarin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en taas Toria ole vielä kertaakaan käyttänyt, mutta moni on kehunu, että se on parempi kuin Huuto :)

      Poista