sunnuntai 10. tammikuuta 2016

TAMMIKUUN LIVBOX

Vihdoinkin pääsin blogin pariin! Eilen tosiaan tuli päivän tauko blogista, koska jouduin viemään äitini illalla Acutaan, jossa sitten vierähti tovi, jos toinenkin. Kerron tästä huomenna vähän enemmän, mutta mennäänpäs nyt hieman kevyempiin aiheisiin, nimittäin kosmetiikkaan. Ja tarkalleen ottaen tämän kuun LivBoxin kimppuun. Vuoden ensimmäinen LivBox kokonaisuutena ei vaikuttanut ainakaan minua, mutta yksi tuote oli sellainen, josta nousi hymy huulille ja, jonka testaamista odotan innolla.


Tammikuun boxista löytyi Philosophyn when hope is not enough-seerumi, jonka luvataan tekevän ihosta kirkkaamman ja heleämmän. Joulukuun boxissa oli muutama Philosophyn testerituote, joten nyt ei ihan hirveästi innostanut jälleen kerran Philosophyn tuote. Onneksi tästä seerumista riittää enemmän kuin yhdelle kerralle seerumia, joten oikeasti tuotetta pääsee edes hitusen paremmin kokeilemaan kuin joulukuun testerituotteita.

Minun ehdoton suosikkini tammikuun LivBoxissa oli tämä Lumenen True Mystic Precise Tip-silmänrajaustussi! Rajaukset kuuluvat minun meikkiini ja aina on mukava testailla uusia eyelinereita. Olen muutamasta paikasta jo lukenut tästä silmänrajaustussista ja siitä kuinka sen kapealla kärjellä on helppo tehdä hyvin tarkat rajaukset. Tätä pitää kyllä heti päästä kokeilemaan!

Herbinalta oltiin laitettu tällä kertaa kuorintavoide. Minä olen aina ollut todella huono kuorimaan ihoani, mutta nyt olen alkanut ottamaan sitä tavaksi. Tällä hetkellä minulla on jo toinen kuorintavoide käytössä, joten Herbinan kuorintavoide joutuu ainakin joksikin aikaa kaappiin odottelemaan.


Mielestäni on kiva, että LivBoxeista löytyy välillä hammastahnoja, hammaslankoja tai jotain muita tuotteita, joilla pitää suu puhtaana. Tällä kertaa boxiin oltiin laitettu SB12 suuvesi hieman tämmöisessä pienemmässä koossa. Tämä suuvesi tuli taas ihan hyvään saumaan, koska se toi mukaan mulle ainakin muistutuksen siitä, että sitä suuvettäkin olisi hyvä joskus oikeasti käyttää. Mulla on aina ikenet tulehtuneet todella helposti ja suuhygienisti on neuvonut, että minun pitäisi käyttää säännöllisesti suuvettä. Taas suuveden käyttö on jäänyt, mutta jos SB12 suuveden testailun myötä saisi taas suuveden jäämään joka päiväisiin rutiineihin.

Terveellisyys paistoi LivBoxin tuotteista ja yhtenä terveellisenä tuotteena oltiin laitettu Saluksen magnesium vitamiinijuoma. Itse otan magnesiumit ja muut vitamiinit tabletteina, koska yleensä en voi sietää näiden vitamiinijuomien makua. Voi siis olla, että kiikutan tämän pienen vitamiiniputelon äidilleni ja jatkan vain tablettejen syömistä. 

Pähkinöiden ystäviä oltiin muistettu Anydayn Nut Selection-pussilla. Itse en pähkinöistä välitä, yllätys, mutta luulen, että Henna voisi olla mielissään, jos veisin tämän pähkinäpussin hänelle :).

Hiuksia hemmoteltiin tällä kertaa Cutrinin Sensitive Rescue Dry Scalp Moisturizerilla, eli siis hiuspohjan tehokosteuttajalla. Tämäkin tuote tuli kreivin aikaan! Olen huomannut, että minulla on nyt kovien pakkasten myötä hiuspohja kuivunut, joten olinkin jo miettinyt, että pitäisi hankkia jokin tuote hiuspohjalle. Cutrinin tehokosteuttajan luvataan kosteuttavan, rauhoittavan sekä suojaavan hiuspohjaa. Tuote kuulostaa siis antavan juuri sen avun, mitä minä juuri tällä hetkellä kaipaan!

Minun suosikikseni nousi Lumenen rajaustussi, löysitkö sinä boxista suosikkiasi? :)

7 kommenttia:

  1. Tammikuun LivBox vaikuttaa kerrankin aika hyvältä! :) Oonkin just kattellu,et pitäis hankkia uus kuorintavoide, niin taidampa töitten jälkeen hakea tota Herbinaa..Musta tuntuu,et Herbinan tuotteet on välillä niin näkymättömiä,et unohdan niiden olemassa olon. Myös toi Cutrinin tuote kuulostais aika hyvältä,kun nää ilmat on tehnyt musta ihan korpun :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei taas napannut tää boxin sisältö kokonaisuutena :/. Lumenen rajauskynä oli tosi hyvä sekä Cutrinin ja Herbinan tuotteet, mutta muuten boxin sisältö ei sytyttänyt :/.

      Joo ihan totta kyllä toi Herbinan "unohtaminen"! Mulla käy myös niin ja todella harvoin tulee Herbinaa ostettua, koska en vain muista sitä :).

      Poista
  2. Ihan yes tuo sinun boxi ja oman tilauksen lopetin 4 boxia sitten. Mutta hassua oli jotenkin, että nuorille tuli boxissa Tenavoidetta, toki omassa boxissa se ei olisi ollut ylläri. Mutta ehkä kivaa ettei sitä sinun boxissa ollut. ;) Pirtsakkaa lauantaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo katoinkin, että Tenavoideta löytyi joidenkin boxista, ei onneksi oltu mun boxiin laitettu :D.

      Poista
  3. Kiva lukea näitä! :) Outoa minusta, että suuhygienisti on suositellut suuvettä?! Sehän tappaa suusta kaikki bakteerit, myös ne hyvät. :O Minä menen suuhygienistille aina varauksella (Suomessa), koska tulee niin kovia mainospuheita. Seuraavalla kerralla en halua kuunnella enää yhtään sähköhammasharjan esittelyä. XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :O. Joo mulle se on nimenomaan sanonu, että suuvettä pitää käyttää noitten ikenien takia.. voisiko auttaa jotenkin niihin tulehduksiin kuitenkin...:/

      Poista
    2. Niih, ehkä siun tapauksessa se on hyvä asia, kun kerta alan ammattilainen on sitä erikseen suositellut. Vaikka olisi kiva tietää perusteellisemmin, kun itse oon tosiaan lukenut päinvastaista. :P Luulisi, että se auttaa jotenkin ikeäniä tai jotain?

      Itse en uskalla suuvettä käyttää, mutta miulla toisaalta ei ole koskaan ollut mitään ongelmia hampaissa tai suussa ja yritän huolehtia niistä viimeisen päälle. :D Eli jos en olis lukenu sitä suuvesijuttua, niin mieki varmasti käyttäisin.

      Poista