tiistai 1. maaliskuuta 2016

HELMIKUUN KULUTETUT

Maaliskuu on täällä! Eikös maaliskuun voi laskea jo kevätkuukaudeksi? No, minä ainakin lasken. Vielä, kun lumet sulaisia, niin saataisiin hitusen enemmän kevätfiilistä aikaiseksi :). Mutta tosiaan helmikuu on nyt kahlattu läpi ja hirveästi tuli kuukauden aikana kulutettua erilaisia puteloita loppuun. Tässäpä siis minun loppuun kulutetut tuotteeni!


1. Dermosilin Argan Oil shampoo ja hoitoaine - Esittelin nämä joskus aikaisemmin blogissani, kun päätin tilata Dermosililta kokeiluun shampoot ja hoitoaineet. En ole aikaisemmin Dermosilin shampoita ja hoitoaineita kokeillut, joten innokkaasti lähdin tuotteita testaamaan. Harmikseni jouduin toteamaan, etteivät nämä sopineet minun hiuksilleni ollenkaan. Shampoot ja hoitoaine tuntuivat kuivattavan hirveästi hiuksiani eikä karhaet hiukset suihkun jälkeen olleet kauhen kivat... Huomasin myös, että shampoota ja hoitoainetta piti läträtä ihan hirveän määrän, ettei hiukset menneet kauttaaltaan pienelli takuille. Kahdella ensimmäisellä kokeilukerralla hiukseni olivat niin täynnä takkuja, ettei niitä meinannut saada enää millään auki. En ainakaan jatkossa hanki näitä shampoita ja hoitoaineita.

2. Dermosilin Vitamin E suihkugeeli - Sain ystävältäni joululahjaksi kolme Dermosilin matkakokoista suihkugeeliä, joista helmikuun lopussa käytin tämän Vitamin E suihkugeelin. Suihkugeeli oli väriltään hempeän vaaleanpunainen ja tuoksu oli huumaava. Tämän voisi joskus kuvitella hankkivansa normaali kokoisena!

3. Dermosilin Mandariini suihkugeeli - Ah, tämä on aivan ihana suihkugeeli! Tuoksu on todella hyvä ja ehkä paras mandariinin tuoksuinen suihkugeeli, mitä olen kokeillut.


1. Victoria's Secret Midnight Dare-body mist - Helmikuussa käytin kahden VS:n body mist-putelon loput ja toinen niistä oli tämä Midnight Dare. Tuoksu oli aika tumma, mutta sopi mielestäni hyvin käytettäväksi juuri näin talvisaikaan.

2. Victoria's Secret Midnight Exotics Deep Berry-body mist - Tämäkin tuoksu oli hyvin tumma, mutta jokin tässä tuoksussa alkoi minua kyllästyttämään. Midnight Dare päihitti mielestäni tämän Deep Berry-tuoksun aika reilustikin.

3. Kloranen kuivashampoo - Saanko esitellä parhaimman kuivashampoon, jota olen kokeillut! En ole ikinä oikein oppinut kuivashampoiden käyttöön ja kaikista kokeilemistain kuivashampoista olen löytänyt jotain vikaa. Kloranen kuivashampoo oli aivan ihana ja se jätti hiukset puhtaan tuntuiseksi ja vaikutus pysyi kauan. Tuotetta saa ainakin apteekeista ja minä aion kyllä hankkia itselleni kokeiluun vielä Kloranen kuivashampoon, mikä on tarkoitettu tummille hiuksille.

4. Sunsilkin Smooth&Shiny-hoitosuihke - Kokeilin ensimmäistä kertaa Sunsilkin Smooth&Shiny-hoitosuihketta ja huomasin aika nopeasti, etten siitä kovinkaan paljoa pitänyt. Minä tarvitsen aina näin talvisin hoitosuihkeita, ettei hiukset olisi koko ajan sähköiset. Sunsilkin hoitosuihke ei auttanut sähköisyyteen juuri ollenkaan, joten minä en ainakaan enää tätä hoitosuihketta käytä talvisin.


1. Doven Talc Soft antiperspirantti - Todella usein hankin Doven dödöjä, koska ne ovat olleet ainakin minulle sopivia - itse en tosin kärsi suuresta hikoilusta. Talc Soft-dödö oli hyvin samanlainen kuin Doven muutkin dödöt, mutta tässä oli jotenkin turhan vahva haju omaan makuuni. 

2. Lumenen Matt Control Oil-Free meikkivoide (sävy 0 Light Ivory) - Yhyy, Lumenen meikkivoide loppui helmikuussa ja minä ehdin jo tähän niin rakastua! Meikkivoide oli ohut, mutta tarpeeksi peittävä, joten kaikkea sitä, mitä minä vaadin meikkivoiteelta. Seuraavaksi aion hankkia uudestaan tämän samaisen meikkivoiteen, kunhan olen käyttänyt vielä yhden meikkivoiteen loppuun, mikä kaapista löytyi.

3. Maybellinen Fit Me-meikkivoide (sävy 105 Natural Ivory) - Ennen Lumenen meikkivoiteen löytämistä käytin aina tätä Maybellinen Fit Me-meikkivoidetta, mikä oli joskus mielestäni paras meikkivoide, mitä olin kokeillut. Kun olin käyttänyt Lumenen Matt Control-meikkivoidetta, niin en tykännyt enää ollenkaan Fit Me-meikkivoiteesta. Hätävarana Maybellinen meikkivoide menee, mutta ei enää päivittäisessä käytössä. Lumenen sävy on enemmän ihoni kanssa kohdillaan ja meikkivoiteen koostumus on miellyttävämpi kuin Maybellinen meikkivoiteessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti