keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

MAALISKUUN LIVBOX

Maaliskuun LivBoxia odotin innokkaana, koska jälleen LivBox-tiimi oli antanut muutaman bloggaajan päättää tuotteet boxiin. Tänään, kun avasin boxin niin toisaalta boxin sisältö oli kiva, toisaalta aika vaisu. Ehdoton suosikkini löytyi heti vaikka en vielä ole päässyt edes tuotteiden testausvaiheeseen :).


Hiuksia hemmoteltiin Cutrinin monitoimisuihkeella, mikä suojaa lämmöltä, antaa volyymia, tukea, pitoa, kiiltoa sekä rakennetta. Tuote kuulostaa kyllä aika hyvältä ja sen luvataan tekevän juuri niitä asioita, joita toivon hiustuotteiltani. 

Vichyltä oli boxissa Idéalia Skin Sleep-yövoide, mikä oli tosin hyvin pikkiriikkisessä koossa. Olen aikaisemminkin kokeillut Vichyn tuotteita ja ne ovat kyllä ihan hyviä ja ihoystävällisiä. 

Tylsin tuote omasta mielestäni oli Eucerinen kevyesti sävytetty aurinkosuojavoide. Toki tuote voi olla ihan jees, mutta jotenkin ei vain vielä iske minuun. Jotenkin tämä olisi ehkä ollut parempi valinta kesän boxeihin.


Oma suosikkini oli Dermosilin Trio kulmaväri, josta löytyy kaksi ruskeaa mattasävyä sekä vaalean sävyn korostamista varten. Itse käytän kulmissani tällä hetkellä Lumenen tuotteita, mitkä olen hyviksi todennut, mutta on mielenkiintoista päästä kokeilemaan Dermosilin kulmavärejä, koska olen aina tykännyt Dermosilin tuotteista.

Lumenelta oli laitettu boxiin puuteri, joka tuli minulle vaaleimmassa sävyssä. En olekaan tätä puuteria kokeillut ja aina, kun on kyse Lumenesta niin olen into piukeena tuotteen testaamisesta :).

Löytyikö sun suosikki boxista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti