tiistai 22. maaliskuuta 2016

TATTOO FEVER

Se on taas täällä, tatskakuume! Yleensä mulla on sellainen jatkuva tatskakuume päällä, mutta se jäi tauolle viimeisimmän tatuoinnin ottamisen jälkeen. Syksyllä tatskakuume alkoi hieman nostamaan päätään, mutta nyt keväällä se on noussut ihan uusiin ulottuvuuksiin. Se tuli niin pahaksi, että otin puhelimen käteen ja varasin itselleni tatuointiajan sen enempiä miettimättä. Nyt en tosin malttaisi odottaa lokakuuhun asti, että pääsisin hakattavaksi :).

Kuvat Googlesta

En vielä ajatellut tulevasta tatuoinnista kertoa sen enempää kuin, että olen päättänyt seuraavan tatskan ottaa vasempaan etureiteen. Jaloista löytyy tällä hetkellä kolme tatuointia, mutta reidet olen onnistunut pitämään vielä tyhjinä. 

Nyt, kun sain tatska-ajan varattua, niin olen jo alkanut päässäni miettimään seuraaviakin tatskoja. Loppuuko tämä tatskakuume ikinä? :)

6 kommenttia:

  1. Oioi, upea tuo ensimmäisen kuvan tatska! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykästyit juurikin siihen kuvaan, mikä oli yksi inspiskuvista, minkä kiikutin tatuoijalle :D.

      Poista
  2. Mulla on joskus ollu tatskakuume,mut en oo uskaltanu tehdä sille mitään..eli yhtään kuvaa ei vielä löydy :/ Haluaisin kyllä,mutten uskalla :( Tollanen ankkuri olis hieno! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kivaa puuhaa, mutta tähän jää koukkuun! :D

      Poista
  3. Olen liian vanha tatskoihin, mutta ihailen teillä nuoremmilla. Upeaa pääsiäistä Laura <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa ja rauhallista pääsiäistä myös sinne <3

      Poista