tiistai 8. maaliskuuta 2016

UUDET MUUMIMUKIT


Eilen käväisin tutkimassa Löytötexin valikoimaa ja hymy nousi varmaan korviin asti, kun huomasin uusien muumimukien saapuneen! Olen kuolannut uutta Esi-isä- ja Tuutikki-mukeja netistä jo jonkin aikaa ja tiesinkin, että tulen nämä hankkimaan kokoelmiini mahdollisimman nopeasti niiden saavuttua kauppoihin. 

Molemmat mukit ovat värimaailmoiltaan aivan ihanat! Esi-isässä viehättää musta väri ja sympaattinen hahmo. Tuutikki-mukin violetti sävy on taas todella herkullinen. 

Vielä ajattelin hommata Tuutikista sekä Esi-isästä lautaset ja kulhot - rahan menoa ei voi estää. Alkaa käydä jo aika kalliiksi tämä muumiastioiden keräily, kun kaikki uudet muumituotteet ovat vain niin kivoja :).



4 kommenttia:

  1. Voin vaan kuvitella, että mitä Tiia sanoisi tähän. Tiia sanoisi, että "mä oon niin kateellinen".... tosin enhän mä tiedä, että onko hänelläkin jo nämä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen kanssa, että Tiia niin sanoisi :D.

      Poista
  2. Meinasin jo lopettaa muumimukien keräiyn kun en tykännyt niistä uusista pikkumyystä ja nuuskamuikkusesta. Mutta sit kun näin nämä niin on vaan pakko ostaa :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en varmaan koskaan pysty lopettamaan muumimukien keräämistä :D. Nämä uudet mukit olivat kyllä kivoimmat mukit vähään aikaan :).

      Poista