maanantai 22. elokuuta 2016

TRYING SOMETHING NEW


Olen blogin puolellakin kertonut useampaan otteeseen, että olen todella nirso ruoan suhteen. Minun on helpompi aina luetella, mistä tykkään, koska se lista on lyhyempi kuin se lista ruoista, joista en pidä. Nirsoilu ei johdu aina vain makuasioista vaan olen myös todella herkkä kakomaan, jos koostumus ei ole miellyttävä. Tämä tuottaa aina hankaluuksia, varsinkin aamuisin, koska aamuisin muutenkaan en meinaa saada ruokaa kunnolla alas. 

Nyt olen löytänyt hyvän aamupalan vaikkakin alkuun tämäkin annos tuotti hieman hankaluuksia. Ensin kokeilin vain Valion vadelmajogurttia ja Rainbown jogurtti-mansikka muromyslia sekaisin, mutta tuntui, että jotain puuttuu, koska koostumus ei vain sopinut suuhuni ollenkaan. Seuraavana päivänä katselin jääkaappia ja huomasin edellispäivänä sulamaan ottamani mustikat. Kulhoon ensin loraus vadelmajogurttia, mysliä ja päälle vielä mustikoita, nam! Annos maistuu heti erilaiselta ja paremmalta, kun sinne sekoittaa mustikoita. Ja, mikä parasta, tämä annos on suht terveellinen.

Mitä sinä syöt yleensä aamuisin vai uppooko mikään? :)

4 kommenttia:

  1. Uppoaa vasta aika myöhään eli kahvia, kahvia ja kahvia. Mutta ihan heikkona kyllä mysliin/granolaan ja jogurtin kanssa. Jos mukana vielä marjoja, kuten sinulla, ah täydellisyyttä. <3

    Upeaa viikkoa Laura <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä aamupala on kyllä juurikin marjojensa ansiosta osoittautunut niin täydelliseksi, että vedän sitä napaan vielä iltaisinkin :D.

      Poista
  2. Mun aamu alkaa aina puurolla. Olen ihan hukassa aamuisin, jos puuro on päässyt loppumaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on terveellinen aamupala! Itse en koskaan ole oppinut syömään puuroja ja ehkä itselleni puuro olisi liian tuhti aamuisin :).

      Poista