perjantai 9. syyskuuta 2016

JULISTESEINÄ

(Kuvat Pinterest)

Minulla on ollut viimeisen viikon päällä hirveä sisustuskuume, johtuen siitä, että olohuoneeni on saanut hieman uutta ilmettä parilla uudella matolla. Äitini antoi minulle olohuoneeseen pyöreän harmaan maton, mikä suojaa parkettia tietokonetuolin alla. Sain äidiltäni myös ison ruskean maton, mikä oli heidän olohuoneeseensa aivan liian tumma. Minulla on olohuoneessa väreinä valkoinen, ruskea ja harmaa - en olisi voinut kuvitella kuinka kivalta ruskea ja harmaakin näyttävät yhdessä.

Nyt, kun lattia on vuorattu matoilla, niin katse on kääntynyt seiniin. Olen monesti ihastellut julisteseiniä, joihin on koottu erikokoisia julisteita kehyksineen. Olohuoneessani on pisimmällä seinällä tyhmän iso alue tyhjänä, johon olen nyt ajatellut tekeväni julisteseinän. Ensin olin ajatellut mustia kehyksiä ja mustavalkoisia kuvia, mutta mustat kehykset vaihtuivatkin hopeisiin, kun sain pari hopeista kehystä myöskin äidiltäni. 

Eilen jo innostuin ja laitoin muutaman julisteen tilaukseen Deseniosta. Desenion valikoima yllätti positiivisesti ja ongelmaksi alkoi muodostumaan se, että ostoskorissani killui jo turhankin monta julistetta ja valinta niiden kesken oli vaikea. Toivottavasti julisteet tulisivat pian, niin pääsisin asettelemaan niitä seinille :).

Mitä te olette mieltä julisteseinistä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti