torstai 15. syyskuuta 2016

SYYSKUUN LIVBOX


Olen tilannut LivBoxia jo muutaman vuoden ajan ja nyt viimeisin tilaus tuli päätökseen. Vielä en ole uutta tilausta tehnyt, koska olen miettinyt kannattaako LivBoxia vielä tilata. Löydän enemmän positiivisia asioita boxista kuin negatiivisia, mutta vielä en tiedä mihin päädyn. Onhan se vain niin ihanaa saada jokaisen kuukauden alussa boxi täynnä kosmetiikkaa ja näpräillä uusia puteleita. Mutta onhan boxi hieman tyyris, joten nyt olen vaikean asian äärellä.

Mutta kurkataanpas nyt, mitä minun syyskuun boxini piti sisällään :).


Dermalogican Skin Reneval Booster Tehotippa - Boxin pikkuruisin putelo oli tämä Dermalogican tehotippa-pullo, joka sisältää ihoa uusivaa tehoainetta. Aineen luvataan kirkastaa ja tasoittavan ihoa. 

Makiashin kynsilakka - Voi, että kun minulla olisi pitkät kynnet, koska Makiashin kynsilakka tuli minulle upeassa punaisessa sävyssä, mikä on kuin tehty syksyyn!

IsaDoran Inliner Kajal Silmänrajauskynä - IsaDoran silmänrajauskynää minun oli päästävä heti testaamaan, kun boxin sain ja tästä rajauskynästä tuli oma suosikkini tämän kuun LivBoxin tuotteista. Vaalea rajauskynä on tarkoitettu luomen sisärajauksiin kirkastamaan katsetta.


Schwarzkopfin BC Bonacure Moisture Kick kosteuttava hoitosuihke - Toinen suosikkini boxin tuotteista on tämä hoitosuihke, jota olen nyt pariin otteeseen kokeillut. Hoitosuihkeella saa hyvin selvitettyä hiukset takuista ja hoitosuihkeen tuoksu on miellyttävä.

Korressin Basil Lemon suihkugeeli - Syyskuun boxissa tuli tämä Korressin suihkugeeli, jota olen nyt kerran kokeillut. Tuoksu on ollut omaan nenääni hyvä, mutta suihkugeelin pehmeävaahtoinen koostumus taas miellytti. Korres on minulle aivan tuntematon merkki, joten oli todella mielenkiintoista päästä testaamaan jotain uutta merkkiä.

Lumenen Sensitive Touch hellävarainen silmämeikinpoistoaine - Olen monta kertaa käyttänyt Lumenen silmämeikinpoistoaineita ja tämäkin puteli tulee varmasti loppumaan viimeistä pisaraansa myöden. Tuote on varmasti perus hyvää Lumenea.

Cutrinin Chooz Refreshing kuivashampoo - Olin todella tyytyväinen, että boxissa oli jo minulle tuttu Cutrinin kuivashampoo, koska olen tästä kuivashampoosta tykännyt ja se sopii hyvin tummillekin hiuksille.

Mikä oli teidän suosikkituotteenne tämän kuun LivBoxin tuotteista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti