torstai 20. lokakuuta 2016

LAHJA ITSELLENI


Yksi kivoimmista asioista synttäreinä on se, että sähköpostiin kilahtelee alekoodeja synttäreiden kunniaksi eri nettiliikkeiltä. Monet näistä sivuutin, mutta huomasin Nellyn lähettämän synttärialekoodin, mikä innosti tsekkaamaan heidän alepuoltaan. Nellyn ale:sta löysin asusteen, mitä olen jo pitkään pohtinut ja etsinyt. Olen nimittäin kaivannut kellokokoelmiini rannekelloa, jossa olisi musta remmi ja kultaisia yksityiskohtia. Hakuni sai päätöksensä, kun löysin juurinkin sellaisen yksilön Nellyn ale:sta, mitä olin halunnutkin.

Remmi oli alkuun hieman kankea ja sitä sai muutaman kerran hieman väännellä muotoonsa ennen kuin sen sai mukavasti ranteeseen. Olen kyllä niin tyytyväinen tähän hankintaan - se on yksinkertainen, kaunis ja sopii moneen. 

Nyt, kun uusi kello saapui minulle, niin innostus käyttää vanhoja rannekellojani kasvoi. Kummasti rannekelloistani on patterit loppuneet kesän aikana, joten nyt olisi pieni pattereiden vaihtamis operaatio edessä ennen kuin voin taas alkaa kunnolla rannekelloja käyttämään :). Vaikkakin rannekellot ovat jo itsestään nättejä ja toimivat hieman korujenkin virassa, niin en silti osaa käyttää rannekelloja, jotka eivät ole ajassa tai toimi. Kellosta pitää olla myös jotain hyötyäkin :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti