tiistai 11. lokakuuta 2016

TUTTU TUOKSULAHJA


Eilen sain siskoni ja hänen poikaystävänsä sekä vanhempani kylään, kun juhlimme hieman etukäteen syntymäpäiviäni. Olin ihan varma, että siskoni hankkii minulle jonkinlaisen muumiastian synttärilahjaksi, mutta paketista löytyikin jo jotain ihan muuta. Paketti oli Victoria's Secretin pussukka, mutta en olettanut siellä olevan mitään VS:n tuotetta vaan ehkä sieltä löytyisi Esi-isä-purnukka. Arvaukseni meni ihan metsään, koska pussukasta löytyi VS:n Fabulous-hajuvesi.

Hajuvesi on minulle entuudestaan tuttu, koska minulta löytyy tämä Fabulous-hajuvesi pienemmässä koossa. Toinen samanlainen hajuvesi ei minua haittaa, koska olenhan tunnetusti hajuvesifriikki ja oli hyvä saada tämä hyvä tuoksu isommassa koossa.


Fabulous-hajuveden tuoksusta löytyy aprikoosia, mandariinia, orvokinlehtiä sekä punaherukkaa. Tuoksussa on myös esimerkiksi jasmiinia, freesiaa, santelipuuta ja vaniljaa. Ihanan tyttömäinen tuoksu siis. 

Eilen korkkarin tämän hajuveden, mutta nyt laitan sen vielä kaappiin jemmaan odottamaan vuoroaan. Olen alkanut käyttämään hajuvesiäni hieman järjestelmällisemmin ja haluan käyttää ensin pienemmän Fabulous-hajuvesipullon ennen kuin alan tuhoamaan tätä isompaa :).

Löytyykö sinulta jokin suosikki VS:n hajuvesistä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti