tiistai 29. marraskuuta 2016

INSTAWEEK 47

Nyt eletään jo tiistaita ja edelleen viikonloppu hieman painaa. Lauantaina olin kavereiden kanssa hieman rilluttelemassa toisella paikkakunnalla ja tanssimassa ysärimusiikin tahtiin, joten ilta vei kaiken mahdollisen energian, mitä olin itseopiskeluviikon aikana kerännyt. Ilta oli kyllä niin huippu vaikka väsyttävä olikin. Pitkään aikaan en ole päässyt tanssimaan ja tämän ystävän kanssa, jonka kanssa olin liikenteessä, niin olemme viimeksi omien laskujemme mukaan viimeksi olleet näin kunnolla viihteellä neljä vuotta sitten. Jo oli siis korkea aika järkätä tämmöinen ilta :).

Nyt kuitenkin pitää alkaa kiitää koulua kohtia, joten tässä olisi viime viikon Instakuvat. Kuvittelin, että itseopiskeluviikolla Insta päivittyisi huimaa vauhtia, mutta olin ehkä enemmän erossa kännykästä, mitä olin kuvitellut :). 


1. Reilun puolen vuoden tauon jälkeen oli ihanaa aloittaa viikko hieronnalla! :)
2.-4. Kävin tiistaina isäni kanssa reenaamassa Ellua ja päivä oli mukana. Näin hirven, nautittiin kahvit ja makkarat notskin äärellä ja Ellu teki loistavaa työtä neljän tunnin ajan.


1. Opiskelijan elämää: keksi ruoka niistä aineksista, mitkä löytyvät jääkaapista. Tuloksena jauhelihakeitto ilman vihanneksia.
2. Torstain selfie.
3. Musta on tullut hirveä kynttilöiden suurkuluttaja. Aina ensimmäisenä, kun tulen kämpille, niin mun on pakko sytyttää eris pari tuikkua. Ne tuovat heti niin rauhallisen tunnelman.


1. Lauantaina yritin nopeasti ottaa edes puhelimella kuvaa päivän nassusta, mutta valoa oli jo niin vähän, ettei kuvat meinanneet onnistua. Yksi kuva löytyi ja sekin näytti hyvältä vain vaakatasossa :D.
2. Olen taas innostunut hieman pelailemaan pleikkarilla nyt olen aloittanut taas FarCry3:n.
3. No ne kynttilät....

2 kommenttia:

  1. "No ne kynttilät...."

    Hih, olen kans innostunut polttelemaan kynttilöitä kotosalla nyt todella ahkerasti. En muistanutkaan kesän jälkeen kuinka tunnelmallista on istuskella kynttilänvalossa ja katsella vaikka leffaa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä! :) Minäkin olen joka ilta laittanut kynttilät palamaan, jos Netflixiä tulee katsottua :).

      Poista