lauantai 12. marraskuuta 2016

MARRASKUUN LIVBOX

Lokakuun LivBox oli melkoinen pettymys, joten nyt odotukset olivat korkealla, kun kävin hakemassa LivBoxia pakettiautomaatista. Kun avasin boxin ja kävin sisällön läpi, niin ensimmäinen mielipiteeni oli, että boxi on ihan hyvä. Odotin ehkä liikaa jotain tuotetta, mikä saisi aikaan wawawoom-reaktion. Mutta tämmöistä tuotetta en ainakaan heti boxista bongannut.


1. Lumenen VALO Bright Eyes All-In-One heleyttävä ja korjaava silmänympärysvoide - Lumenen silmänympärysvoide oli kiva yllätys, koska VALO-sarjaa en ole kokeillutkaan ja tällä hetkellä minulta puuttuu voidevarastosta silmänympärysvoide.

2. Korres White Tea puhdistusgeeli - Nykyisin tykkään kokeilla eri puhdistusgeelejä, koska olen nyt pyrkinyt siihen, etten meikkejä enää putsaisi pois meikinpoistoliinoilla. Korresin puhdistugeelin luvataan pitävän ihon kosteutettuna, eikä sen pitäisi kuivattaa ihon pintaa. Nykyisten puhdistusaineiden kanssa olen hieman ollut jo ongelmissa, kun ne kuivattavat ihoa todella paljon eikä mikään rasva tunnu auttavan. Toivotaan, että Korresin puhdistusgeeli sopisi minulle.

3. Sosarin Sacred Forest Peat Mask turvenaamio - Sosar on merkkinä ihan uusi tuttavuus minulle ja minun piti ihan kuluttaa hetki, jos toinenkin tavatakseni tuotetietoja turvenaamion paketista. Olen aika laiska käyttämään erilaisia naamioita, mutta silti niitä on silloin tällöin ihan kiva kokeilla ja hemmotella itseään. Turvenaamio pääsee varmasti testiin, koska en ole ikinä kokeillut minkäänlaista turvenaamiota.

4. Schwarzkopf Got2B-hiuskiinne - Hiuslakat ovat aina tervetulleita ja Schwarzkopfin hiuslakkojen tiedän olevan ihan hyviä, joten mielelläni otin tämän pienen hiuslakkaputelon käyttöön.


1. Dermosilin Carnival Pink huulikiilto - Olin ihan innoissani, kun huomasin boxissa olevan pieni paketti Dermosililtä. Rakastan Dermosilin tuotteita ja odotin jotain kivaa meikkiä esimerkiksi kokeiluun. Meikkihän sieltä tuli, mutta huulikiilto. Itse en käytä huulikiiltoja niiden tahmeuden takia ja pidän ennemmin mattaisista punista kuin huulikiilloista.

2. Flower by Kenzo-hajuvesi - Marraskuun boxissa tuli ihana tuoksunäyte Kenzolta. Minulla on ollut tämä Flower by Kenzo-tuoksu aikoinaan ja silloinkin sen tuoksu miellytti minua. Oli kiva saada vanha tuttavuus hajuvesitesterinä, koska tuoksun nuuhkiminen toi heti erilaisia muistoja mieleen :).

3. Atkinsin patukka - Boxiin oltiin heitetty vielä Atkinsin patukka, joka ei sisällä turhia hiilihydraatteja. Olen jo muutamasta paikasta lukenut ja kuullut kehuja, ettei patukka maistu kuiville terveyspatukoille vaan oikeasti maistuu hyvältä. Itse säästelen patukan ensiviikolle kouluun välipalaksi :).

Löysitkö suosikkisi marraskuun LivBoxista? Omaksi suosikikseni taisi tällä kertaa nousta Kenzon hajuvesinäyte.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti