tiistai 8. marraskuuta 2016

PIENTÄ SÄIHKETTÄ ARKIMEIKKIIN



Eilen koulu alkoi vasta puoli 1 aikaan, joten minulla oli aamupäivä hyvin aikaa valmistautua koulupäivään. Olin jo aloittanut ihan perinteisen arkimeikkini teon, kunnes aloin silmäilemään rajauskyniäni. Olin ihan unohtanut, että minulta löytyi Lumenen Natural Code rajauskynä sävyssä Pearly Taupe ja pakkohan tuota oli pitkästä aikaa testata. Pearly Taupe on ruskeanharmaan sävyinen rajauskynä, mikä tuo kivaa säihkettä silmämeikkiin, mutta ei kuitenkaan ole liian silmiin pistävä. 

Lumenen Natural Code rajauskynä oli oiva tuote eilen osana meikkiä, koska sää oli kylmän tuulinen ja silmät vuotivat alvariinsa. Onneks rajauskynä oli vedenkestävä ja rajaukset pysyivät iltaan asti juuri sellaisina kuin ne aamullakin olivat. 


Meikatessa aloin pohtimaan kuinka kiva Lumenen rajauskynä olisi eri sävyisten harmaiden luomivärien kaverina ja minun pitää kyllä tämmöinen meikki saada joku päivä toteutettua, kun se jäi niin mieleen kutkuttelemaan :). 

Onko sinulla mitään näistä Lumenen Natural Code rajauskynistä ja mitä olet niistä tykännyt? Tämän rajauskynäsarjan muita sävyjähän ovat Pearly Taupe, Intense Black, Pearly Nude sekä Intense Turquoise.

2 kommenttia:

  1. Mä olen testaillut tuota Intense Turquoisea ja sillä sai supermakeen lopputuloksen aikaiseksi! Itse vakuutuin rajauksen pigmentistä ja kestävyydestä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon on kyllä kehuttu näiden rajauskynien kestävyyttä ja myös pigmenttiä - itsekin kyllä olen todella tyytyväinen näihin rajauskyniin :). Itse en muita tämän sarjan sävyjä omista, mutta hieman jäi mieleen kutkuttelemaan Pearly Nude sävy..

      Poista