keskiviikko 30. marraskuuta 2016

VANILJAISIA TUOKSUJA YVES ROCHERILTA


Yksi parhaimmista jutuista Yves Rocherilta tilattaessa ovat tilaajalahjat! Muutama viikko sitten olin jälleen pahassa paikassa, kun tilasin YR:ltä joulukalenterin ja oli aika valita, mitä haluan tilaajalahjaksi. Pitkällisen pohdin jälkeen päädyin sellaisiin tuotteisiin, mitä en ole kokeillut ja ehkä menin hieman jopa sellaiselle alueelle, josta en niin pidä - nimittäin vaniljan tuoksuiset tuotteet.

Sain tilaajalahjaksi siis vaniljan tuoksuisen hajuveden sekä vartaloemulsion. Yleensä vanilja on omaan nenääni liian tunkkainen, mutta olin ihan yllättynyt kuinka paljon näistä tuotteista pidin. Vaniljan tuoksu on tumma ja sopii hyvin käytettäväksi näin talvella. Olen kokeillut hajuvettä sekä vartaloemulsiota ja luulen, että nämä kaksi puteloa tulevat kovaan käyttöön tämän talven aikana :).

Iskeekö suhun vaniljan tuoksu? 

Hei, sehän vetelee jo marraskuun viimeistä päivää, joten huomenna on aika avata ensimmäisen luukku joulukalenterista! Tästä se jouluaaton odotus voi startata! :)


2 kommenttia:

  1. Mä tykkään vaniljan tuoksusta, mutta sekin tuoksuu niin erilaiselta eri tuotteissa. Sellainen pehmeä vanilja on eniten mun mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta, että monet vaniljaiset tuotteet tuoksuvat hyvinkin erilaisilta :).

      Poista