perjantai 9. joulukuuta 2016

BLACK FRIDAY SAALIS

Olen todella huono seuraamaan alennusmyyntejä ja olen ihan puulla päähän lyöty, kun joku selittää, että on huimat alennusmyynnit menossa. Black Friday-alennusmyyntiä mainostettiin niin paljon, että jopa minäkin tiesin, koska tämä paljon puhuttu päivä oikein on. Minulla ei ollut mitään tietty hankittavaa, mutta kuitenkin Black Friday-päivänä päätin selata muutamat nettikaupat läpi, jos jotain löytyisi hyvällä alennuksella. CDON:n sivuilla vierailu kannatti, koska löysin sieltä muutaman parinkin tv-sarjan tuotantokaudet hyvässä alennuksessa.


Alennuksesta löysin Outlander-sarjan ensimmäisen kauden 2.osan ja tämä oli pakko klikata heti ostoskoriin, koska hinta oli vain 9,95€. Olen blogin puolella kertonut tämän sarjan kirjoista, joista olen kaksi lukenut (postaukset voit lukea TÄÄLTÄ ja TÄÄLTÄ) ja nämä kirjat ovat nousseetkin omaksi suosikikseni. Tv-sarja ei ole ihan niin hyvä, koska paljon on jätetty sarjasta pois, mitä kirjoissa tapahtuu. Juoni on vain niin mielenkiintoinen, että pakko minun on tätä sarjaa hankkia dvd-hyllyyni :).


CDON:lta löysin myös Vampyyrinpäiväkirjat-sarjan 6. ja 7.tuotantokaudet ja näilläkin oli hintaa vain se 9,95€/kpl. 7.tuotantokausi oli jopa 71% alennuksessa. Vaikka 5.kausi ei enää oikein iskenyt, niin haluan kuitenkin loputkin kaudet Vampyyrinpäiväkirjat-sarjaa hankkia, kun keräilyn olen aloittanut. Ja onhan tuo Ian Somerhalder, jotain omaa luokkaansa... :).

Teittekö te hyviä alelöytöjä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti