torstai 22. joulukuuta 2016

LUUKUT 18, 19 & 20

Nyt päätin pamauttaa Yves Rocherin joulukalenterin kolmen pussukan sisällöt samaan postaukseen, koska yksinkertaisesti en ehtinyt näitä kuvaamaan viimeisten koulupäivien takia. Nyt onneksi vietän jo joululomaa, joten pääsen ainakin hetkeksi kuvailemaan blogin juttuja valoisaan aikaan :).


Pussien 18, 19 ja 20 sisällöt ovat tähän astiset lempparini, koska minä vain yksinkertaisesti rakastan meikkejä :). Nämä kolme ihanaa tuotetta olivat eyeliner, ripsiväri sekä hopean sävyinen luomiväri. Ripsiväri on minulle entuudestaan tuttu, koska omistan tästä ripsarista sellaisen pienen testeriversion. Eyelinerkin saattaa olla joskus kokeiltu, mutta koskaan minulla ei voi olla liikaa mustia eyelinereita :). Hopeinen luomiväri oli tosi kaunis sävy ja sopii minun käyttöön erinomaisesti, koska eniten tykkään käyttää rusehtavan sävyisiä luomivärejä tai sitten hopeisia ja harmaita. 

Oliko näistä kolmesta tuotteesta mikään sinulle tuttu? :)

2 kommenttia:

  1. Tota ripsiväriä oon joskus kokeillut ja se oli kyllä hyvä ^_^ Nykyään tulee vähemmän tilattua YR, kun jotenkin oon jääny koukkuun dermosiliin. Tosin YR:llä todella monia hyviä tuotteita, joita kaipaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on joo ihan hyvä ripsiväri. Tykkään, kun siinä on tosi tuuhee harja :).
      Oi Dermosil <3. Itsekin tilaisin sieltä, mutta vähän liian hintavaa opiskelijalle. Tai no kaikki tuntuu olevan liian kallista opiskelijalle :D

      Poista