maanantai 9. tammikuuta 2017

INSTAWEEK 1

Jaahas, se olisi sitten vuoden ensimmäisen Instaweek-postauksen aika! :) Minulla Insta tuntui olevan hyvin käytössä vuoden ensimmäisen viikon ajan ja kuvia kertyi viikon aikana 17 kpl, mikä on minulle jo saavutus :). 

Sen pidemmittä puheitta mennään Instakuviin, koska minulla on vielä hirveästi puuhaa ennen työharjoitteluun lähtöä ja työvuoro alkaa reilun 4 tunnin kuluttua - apua!


1. Vuoden ensimmäinen selfie.
2. Yhtenä aamuna oli pakko pysähtyä kuvaamaan puiden oksia, koska ne näyttivät yön aikana sataneen lumen ansiosta niin kauniilta.
3. Iltalenkillä. Oli ihanaa, kun oli hieman lunta :).
4. Tämän selfien myötä huokasin mielessäni helpotuksesta, että minulla on samaiselle viikolle vielä kampaaja-aika.


1. Tuli otettua käyttöön Iittalan Kastehelmi-tuikut.
2. Kahvihetki.
3. Menossa kampaajalle ja oli pakko pukeutua eskimoksi, kun mittari näytti -24 astetta.
4. Aloitin villasukkien teon 7 Veljestä Polkka-langalla, mikä on tosi hauska, kun sukista tulee tuommoiset kirjavat.


1. Leffaan menossa.
2. Perjantain nassu ja nyt on taas hieman tummempi tukka.
3. Bella Romassa syömässä.


1. Facebook muistutti minua 10 vuotta vanhalla kuvalla.
2. Diego katseli aamulla luonto-ohjelmaa linnuista.
3. Viikonloppuna tuli myös aamupalan jälkeen hurautettua vielä smoothie.


1. Diego on useaan kertaan katsonut, kun toiset kissat änkee itsensä lautapelilaatikkoon, joten nyt hänkin kokeili. Juuri ja juuri hän sinne mahtui, mutta laatikon reunat hieman kärsivät.
2. Aatu otti sunnuntai-iltana rennosti.
3. Sunnuntai-iltana sain villasukat valmiiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti