sunnuntai 15. tammikuuta 2017

KOSMETIIKKALÖYDÖT


Opiskelijan budjetilla välillä kosmetiikan hankkiminenkin saa rahapussin itkemään verta, joten aina kannattaa katsoa tarkkaan kaikki mahdolliset alelaarit, mitkä sisältävät kosmetiikkaa. Viime viikonloppuna olin hakemassa Löytötexistä kissanhiekkaa, kun bongasin kassojen edessä olevan alelaarin täynnä kynsilakkoja, meikkivoiteita yms. Minulla on pari meikkivoidetta käytössä ja putelot vetelevät viimeisiään, joten keskityin tutkimaan, jos alesta sattuisi löytymään minulle uusia meikkivoiteita kokeiluun. 

Tarjoustuotteiden penkominen kannatti, koska löysin kaksi Maybellinen meikkivoidetta todella halvalla. Ostin Dream Velvet Soft-Matte-meikkivoiteen 01 Natural-sävyssä sekä Super Stay 24h-meikkivoiteen 05 Light Beige-sävyssä. Dream Velvet on varmasti vaalean sävynsä ansiosta juuri passeli kalpealle iholleni, mutta Super Stay-meikkivoide oli hieman jokeriostos, koska joskus vaalean beigen sävyisetkin meikkivoiteet ovat minulle liian tummia. Onneksi kuitenkin ne saa vaalennettua sopivan sävyisiksi sekoittamalla joukkoon vaaleampaa meikkivoidetta, mutta toivotaan, että meikkivoide toimisi ihollani yksinäänkin.

Maybellinen meikkivoiteet ovat minulle kyllä tuttuja, mutta näistä kahdesta meikkivoiteesta en ole kokeillut kumpaakaan. Oletko sinä kokeillut näitä ja mitä pidit?

2 kommenttia:

  1. Hyvät löydöt! Aina Cittarista tutkin nuo alelaarit ja olen tehnyt tosi hyviä löytöjä. Ihanaa uutta viikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne kannattaa penkoa, joukosta voi löytyä vaikka mitä helmiä :)

      Poista