keskiviikko 15. helmikuuta 2017

HELMIKUUN BETTE BOX


Viime viikon keskiviikkona kävin ennen töitä hakemassa pakettiautomaastista tämän kuun Bette Boxin. Tammikuun Bette Boxista kertoessani mainitsin, etten pidä tuosta uuden laatikon ruskeasta sävystä, mutta nyt pitää myöntää, että on se vain raikkaamman näköinen boxi kuin vanha musta. Sisältökin oli tällä kertaa aivan ihana, kivoin boxi mielestäni pitkään aikaan :).


Helen Biotin+ - Kiva piristys oli, että tässä boxissa tuli biotiinipurnukka, mikä riittää 60 päivälle. Biotiini ylläpitää hiusten ja ihon hyvinvointia sekä nopeuttaa ja lisää keratiinin muodostusmista. Minä otin tämän heti käyttöön, saas nähdä huomaako esimerkiksi hiusten tai kynsien kunnossa mitään eroa.

Nivean Cellular Perfect Skin Eye Illuminator - Nivealta oltiin Bette Boxiin laitettu silmänympärysvoide, minkä luvataan vähentävän tummuutta silmänympäryksiltä. Tämä tuote ei tällä kertaa kovin paljoa sytyttänyt, koska minä olen aika huono käyttämään silmänympäryvoidetta ja nyt olen käyttänyt Lumenen silmänympärysvoidetta, mitä on jäljellä vielä melkein kokonainen putelo.

Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle Brazilnut 10 - Hui mikä sanahirviö tuotteen nimi olikaan... Tämä on maitomainen suihkutettava hoitoaine kului minulta jo loppuun, koska se vain oli niin täydellinen! Paras suihkutettava hoitoaine mitä olen kokeillut. Hoitoainepurkki olisi saanut olla siis hieman isompi, niin tuotetta olisi päässyt pidemmän aikaa testaamaan. Lisäksi hoitoaineen tuoksu on mielestäni todella hyvä!

Lumenen Nordic Noir Deep Impact-ripsiväri - Jes, taas tuli boxin mukana ripsiväri! Tykkään kokeilla aina uusia ripsivärejä, joten minä en tule kyllästymään Bette Boxin mukana tulleisiin ripsareihin :). Olin todella tyytyväinen, että tällä kertaa boxissa oli Lumenen ripsiväri, koska Lumene kuuluu meikkisuosikkeihini, joten on mielenkiintoista päästä testaamaan taas tutun merkin uutta ripsaria. 


Palmolive Feel Glamorous-deodorantti - Palmoliven deodorantti miellytti minua jo ulkonäöllisesti, koska deodoranttipurkki on hieman erilaisempi kuin yleensä. Vielä en ole dödöä kokeillut, mutta sen luvataan antavan 48 tunnin suojan hikoilulta. En ihan usko noin pitkiin tuntimääriin, mutta ainakin dödö on hyvän tuoksuinen, siitä jo plussa siis.

A-Derma Rheacalm Micellar Milk - A-Dermalta oltiin boxiin valittu rauhoittava puhdistusmaito. Tuote on jo mielenkiintoinen sen takia, että A-Derma on merkkinä minulle aivan uusi. Innolla siis alan tätä testaamaan.

Helmikuun Bette Boxista löytyi vielä Zadig&Voltaire tuoksunäytteet miehelle sekä naiselle. Naisten hajuvesi oli ihan hyvä, päätuoksuna sain omaan nenääni jonkun makean tuoksun, mikä ei kuitenkaan ollut liian ällömakea. Tuoksu ei kuitenkaan ollut niin hyvä, että sitä ostaisin täydessä koossa. Miesten tuoksu taas oli poikaystävän mielestä vanhojen miesten tuoksu eli todella vahva. Yhdyn tähän mielipiteeseen, en pitänyt miesten tuoksusta ollenkaan.

Löytyikö teidän lempparianne helmikuun Bette Boxista? :) Minulla suosikiksi nousi tällä kertaa Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle Brazilnut 10 hoitoaine.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti