perjantai 24. maaliskuuta 2017

10 FAKTAA MINUSTA


1. Olen ennemmin tunnin ajoissa kuin viisi minuuttia myöhässä. 

2. Ahdistun saunassa, koska lämmin/kuuma ilma saa aikaan minulle tunteen, että tukehtuisin.

3. Olen älyttömän nopea syömään - hitaat ruokailut tai juhlaruokailut ei ole siis mun juttu.

4. Jään turhan helposti tv-sarjoihin koukkuun.

5. Kutsun popcorneja poppareiksi.

6. En vain osaa pitää vaatehuonetta siistinä. Se on ennemminkin varasto.

7. Olen kalenteri-ihminen, en pärjäisi enää ilman kalenteria.

8. Hoen ärsyttävän usein "tota tota".

9. Aina, kun lähden kämpästä sanon kissoille "Heippa pojat" ja, kun tulen takaisin kotiin ensimmäisenä sanon "No moi pojat". Jep, hullu kissanainen.

10.Olen kova tuntemaan myötähäpeää, jopa tv-sarjoja katsellessa.

2 kommenttia:

  1. Täällä myös toinen, joka on aina ajoissa, sillä vihaan myöhästelyä yli kaiken! Samaistun myös kohtaan 3, sillä lautaseni on usein jo tyhjä kun muut vielä nauttivat ruuastaan, hahah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh pitäisi varmaan opetella hidastamaan syömistä tai pitämään yllä jonkinlaista ruokakeskustelua, niin ei tulisi syötyä niin nopeesti :D.

      Poista