maanantai 13. maaliskuuta 2017

AIKUISTEN YSTÄVÄKIRJA

Sain tämä Aikuisten ystäväkirja-haasteen Terhiltä ja vihdoinkin sain aikaiseksi tehdä tämän :). Pienenä muistan kuinka välitunnit kulutettiin kavereiden kanssa ystäväkirjojen täyttämiseen ja ihailtiin toistemme upeita ystäväkirjoja. Ne olivat kyllä ihan huippuja ja toivat koulupäiviin hieman mukavempiakin hetkiä :). 

Laitetaan nyt haaste vielä kiertämään Vivi Vinnalle ja Kaisulle

 
Nimeni on Laura. 

Jotkut tosin kutsuvat minua Lilliksi tai Lapeksi.

Olen syntynyt vuonna 1989, eli olen siis mielestäni jo aika vanha ja mieleltä vielä vanhempi.

Lapsuuskotini langallinen numero: 334..... Ei voi muistaa.

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Eläinlääkäri. Karu totuus iski kuitenkin vasten kasvoja kuitenkin yläasteella, koska tajusin, etten ole ihan tarpeeksi kiinnostunut matematiikista, mitä voisi tarvita joissakin lääkeasioissa.

Mutta isona minusta tulikin: Vartija, hieroja ja vielä joku päivä lähihoitaja. Minkähän ammatin sen jälkeen keksisi?


Täydellinen puoliso: Täydellinen puoliso on täydellinen sinulle virheineen ja kaikkineen. Hän osaa tukea oikeissa asioissa eikä unohda sinun olemassaoloa.

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Tekisin enemmän kotiaskareita. Nyt ei tunnu tunnit riittävän ennen tai jälkeen koulupäivien ja ne käyttää ennemmin johonkin muuhun kuin siivoamiseen.

Harrastan nyt: Bloggaamista, neulomista ja metsästystä. 

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Iskelmästä örinä heviin.


Noloin teeveeohjelma josta pidän: Ehkä tämmöiset ns. teinisarjat kuin Vampyyripäiväkirjat yms.

Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Tekisi mieli vastata puliukonpata, mutta se sisältäisi sen verran sarkasmia, että vastataan leivonta ja ehkä erilaiset muffinssit.

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Ei voi sanoa, että aina, mutta usein, jos elokuvassa sattuu jotain surullista eläimille, varsinkin koirille!


Lapsuuteni lempilelu: Legot olivat ihan parhaimpia.

Lempilelu nykyään: Kyllä se varmaan tuo puhelin ja Olympuksen kamera ovat.

Salainen paheeni: Laiskuus ja se ei nyt ole mikään salainen pahe. Ihan julkisesti olen laiska, jos sille päälle satun :D.


Eikun se ihan oikea salainen paheeni: ^^

Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut:
Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen aukeaa.

2 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta, Laura! Tämän toteutan heti, kunhan saan ensin julkaistua työn alla olevan The Walking Dead -postauksen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos otat haasteen vastaan :). Minä jäänkin WD-fanina odottamaan postaustasi :).

      Poista