torstai 2. maaliskuuta 2017

HELMIKUUN LOPPUUN KULUTETUT

Helmikuun aikana loppui iso määrä tuotteita. Eilen, kun kuvailin tyhjät purnukat, niin sain tulokseksi 12 tyhjää puteloa. Se on iso määrä minun kohdallani. Näistä loppuneista tuotteitsta löytyi helmiä, mutta löytyi myös niitä tuotteita, joita ei varmaan tule hankittua enää tulevaisuudessa.


1. Tämä H&M:n suihkugeeli on päätynyt minulle lahjana ja en oikein ulkonäöllisestikään innostunut kimaltelevasta suihkugeelistä. Kokonaisuutenakin tuote oli huono, koska suihkugeeli ei oikein tuoksunut miltään, oikeastaan vain haisi todella teolliselle. Päättäväisenä käytin koko putelon loppuun, mutta olin kyllä huojentunut, kun vihdoinkin putelosta tipahteli viimeset suihkugeelipisarat.

2. Ostin kokeiluun Garnierin Respons Gentle shampoon, mikä ensin vaikutti todella hyvältä. Tuoksu oli miellyttävä ja shampoopullo oli todella söpö. Hiukseni kuitenkin muuttuivat heti shampoon aloittamisen jälkeen todella sähköisiksi, joten en tiedä onko näillä kahdella jokin yhteys. 

3. Yves Rocherin joulukalenterin mukana tuli Accord Chic suihkugeeli, mikä on ihanan hajuvesimäinen. Suihkugeelin tuoksu on nimittäin aivan kuin Accord Chic-sarjan hajuvedenkin tuoksu. Yves Rocherin suihkugeeli toi suihkuhetkiin luksusta ja tästä suihkugeelistä tulikin yksi lemppareistani.

4. Herbinan Gloss-hiuslakka on ollut minulla jo pitkään käytössä, koska olen käyttänyt välissä paljon muitakin hiuslakkoja. Yleensä käytän aina hiuslakkapullon loppuun ennenkuin hankin uuden tilalle, mutta Herbinan hiuslakka oli niin huono, että minun oli pakko käyttää muitakin hiuslakkoja. Lakka jäi todella tönkön näköisesti hiuksiin, ihan kuin hiukset olisivat olleet rasvaiset. Muutenkaan lakan pysyvyys ei ollut mikään kaikkein mahtavin.


5. XZ:n hoitosuihkeet ovat minulla usein käytössä, koska olen todennut ne perus hyviksi hoitosuihkeiksi, jotka eivät jätä hiuksia sähköisiksi. Tällä kertaa minulla oli käytössä ihanan tuoksuinen Vanilla Café.

6. Schwarzkopfin Got2b hiuslakkaa kokeilin reilu vuosi sitten ja muistan kuinka blogiinkin kirjoitin, etten tykännyt hiuslakan tuoksusta. Nyt tuoksu ei jostain syystä ottanut ollenkaan nenään samalla tavalla kuin viimeksi ja käsitykseni tästä hiuslakasta muuttui paremmaksi.

7. Mádaran tehokosteuttajan voitin joskus jostain blogiarvonnasta ja nyt se vihdoinkin loppui. Olin pitkään tyytyväinen Mádaran kosteusvoiteeseen, mutta siitä ei löytynyt tänä talvena tarpeeksi apua, kun ihoni kuivui todella pahasti. Perus kuivaan ihoon koin tämän voiteen ennemmin sopivan, mutta pahassa tilanteessa ei tuntunut voiteen tehot ihan riittävän.

8. Aika harvoin käytön kuivashampoita, mutta Cutrinin kuivashampoon olen todennut muutaman kuivashampoon testaamisen jälkeen parhaimmaksi. Tämä kuivashampoo sopii tummille hiuksille hyvin ja tuo kaivatun raikkauden hiuksiin.


9. Joskus LivBoxin mukana tuli Richin CC shampoo, minkä päätin vihdoinkin käyttää, ettei se turhaan pyörisi kaapin pohjalla. CC shampoo tuntui ihan sopivan hiuksilleni, mutta hajun takia en hankkisi tätä shampoota. Hajusta tuli mieleen ihan alkoholi, mikä ei ole kauhean miellyttävä tuoksu, kun yrittää nauttia suihkusta.

10. Cienin vedenkestävä ripsari loppui helmikuussa ja tästä edullisesta ripsarista tuli yksi suosikkini. Hinta ei todellakaan ole paha, ripsivärin harja on juuri sopivan paksu sekä ripsiväri kesti hyvin koko päivän. 

11. Helmikuussa heitin pois Lumenen True Natural Volume-ripsivärin, minkä olen joskus ostanut vahingossa ruskeana. Ruskeaa ripsiväriä tuli käytettyä todella harvoin, joten ripsiväri ehti kuivumaan. 

12. Viimeisimmässä Bette Boxissa tuli Schwarzkopfin suihkutettava hoitoaine, mitä minun on pakko saada lisää! Hoitoaine oli huumaavan tuoksuinen ja muutaman testikerran jälkeen olin tyytyväinen itse tuotteen tehoon. 

Oliko näistä tuotteista, jotkut tuotteet sinullekin tuttuja? :)

2 kommenttia:

  1. Herbinan hiuskiinne kuuluu suosikkeihini! Siinä on aivan ihana tuoksu. ♥_♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun sydäntä tuo hiuslakka ei sulattanut :D.

      Poista