keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

KONJAC SPONGE


Voitin Nonnula-blogista itselleni vuoden 2017 hoitotuotteen - Konjac Spongen! Konjac Spongeja on useampi erilainen ja minä valitsin itselleni Rose Konjac Spongen, mikä on tarkoitettu rasvoittuvalle tai sekaiholle. 

Sieni ei näytä oikein miltään, kun sen otin esiin paketistaan. Mietin mielessäni kuinka tuosta kovasta köntsästä voi olla mitään hyötyä iholle. Luin kuitenkin paketin ohjeet tarkkaan ja siinä neuvottiin kastelemaan sieni lämpimällä vedellä. Lämpimän veden avulla sieni turposi noin puolet isommaksi ja muuttui ihanan pehmeäksi. 


Ihmesienen luvataan puhdistavan meikin, lian ja talin iholta sekä syväpuhdistavan ihohuokoset. Se myös kuorii kevyesti kuollutta ihosolukkoa, jolloin ihon väri kirkastuu. Minä olen Rose Konjac Spongea käyttänyt vasta vain aamuisin, kun olen pessyt kasvoni, joten en vielä tiedä kuinka hyvin sieni toimii illalla meikinpoiston yhteydessä - tänään pitää tuo asia testata :).

Tämä arvontavoitto oli todella hauska, koska en ollut näistä Ihmesienistä aikaisemmin kuullut ja oli todella kiva päästä testaamaan hieman erilaisempaa tuotetta :). Sienen käyttöikä on 1-3kk, joten saas nähdä hankinko minä tämän ajan jälkeen itselleni uuden Ihmesienen :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti