maanantai 13. maaliskuuta 2017

MAALISKUUN BETTE BOX


Maaliskuun Bette Boxit olivat lähteneet parissa erässä ja minun boxini sattui jäämään tähän jälkimmäiseen satsiin. Ihmettelin jo viime viikolla, missä ihmeessä boxi on, mutta vihdoinkin se saapui minulle loppuviikosta.

Maaliskuun Bette Boxi oli eri bloggaajien valitsemista tuotteista koottu kokonaisuus ja täytyy myöntää, että minä en odottanut mitään suuria. En ole yleensäkään innostunut bloggaajaboxeista, jotenkin kokonaisuus on jäänyt aina vaisuksi. Niin kävi nytkin...

Bette Boxin tuotteiden yhteishinta nousi hyvin boxin hinnan ylitse, mutta tuotteet olivat hieman tylsiä. Boxista olisi saanut löytyä joku yksi ihan huipputuote, niin olisin ollut tämän kuun boxiin todella tyytyväinen.

Boxin mielenkiintoisin tuote oli kaikista pienin tuote, Mádaran Exfoliating Scrub kuorintavoide. Rakastan Mádaran tuotteita, joten odotukset ovat hyvin korkealla tämän kuorintavoiteen kohdalla. 

Hämmästystä aiheutti Nivea Men Sensitive After Shave Balm, mikä onkin unisex-tuote. Miehet voivat käyttää voidetta parranajon jälkeen ja naiset meikin pohjustukseen. Minä lahjoitin tämän tuotteet poikaystävälleni, koska tuoksu on turhan voimakas omaan nenääni, joten en halua sitä meikin pohjustuksena käyttää.

Vanha tuttukin löytyi boxista, Biozellin Color Mask sävyttävä tyvispray, mikä tuli minulle sävyssä Dark Brown. Sävy on juuri oikea hiuksilleni, mutta minulla on jo tämmöinen putelo olemassa. Olen nykyään käyttänyt aika harvoin tyvisprayta, koska käyn kahden kuukauden välein kampaajalla ja viimeiset kaksi viikkoa ovat vain todella pahaa aikaa juurikasvun kanssa. Tämän kahden kuukauden aikana olen tyvisprayta käyttänyt kerran, joten purkki kestää minulla pitkään. Ehkä tämän tuotteen tilalle olisin kaivannut jotain muuta tuotetta.

Toinen tuote, mikä innosti minua hitusen oli Batisten Stylist XXL Volume Spray, mikä tuo hiuksiin runsautta ja muhkeutta. Tuuheuttava tupeeraussuihke on mielestäni sopinut hyvin kiharakampauskiini ja tyvi on pysynyt paremmin päivän koholla tyvisprayn avulla.

Lumenea oli taas boxissa, ikävä kyllä tosin CC-meikkivoide, mikä tuli minulle sävyssä Fair. Fair-sävy on liian tumma omalle iholleni, joten laitan suosiolla CC-voiteen kiertoon. 

Löysitkö sinä suosikkia maaliskuun Bette Boxin tuotteista ja mitä pidit kokonaisuudesta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti