keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

MUSTIEN NILKKUREIDEN PALUU

Takki/Jacket - H&M | Mekko/Dress - Vero Moda | Kengät/Shoes - Nelly

Se on hirveä tunne, kun uskoo hukanneensa lopullisesti lempikenkänsä. Kengät, mitkä sopivat melkeinpä asuun kuin asuun ja istuivat jalkaan täydellisesti. Kengät, mitkä eivät hiertäneet rakkoja heti ensimmäisen 10 minuutin aikana. Kengät, joissa tunnet olosi itsevarmaksi.

Minä olen muuton jälkeen (eihän siitä ole kuin melkein vuosi) luullut, että olin hukannut Nellyn mustat nilkkurit lopullisesti ja pitkän aikaa tuo menetys tuntui hirveältä. Mitkään nilkkurit eivät korvanneet noita suosikkejani, joten olen käyttänyt tämän vajaan vuoden todella harvoin nilkkureita. Viime viikolla sain kokea onnellisen hetken, kun nämä "hukkuneet" kengät löytyivät! Hieman itseäni kirosin, koska olin heti muuton jälkeen jemmannut nilkkurit eteiseen kapeaan välikköön vaatekaapin ja seinän väliin, johon olin sitten vain heittänyt lisää kenkiä päälle ja lempinilkkurini olivat hautautuneet kaiken alle. 

Kenkien löytymisen kunniaksi laitoin ne samantien jalkaan ja kyllä ne edelleen sopivat jalkaan kuin nenä päähän :).

2 kommenttia:

  1. Tosi tyylikkäät nilkkurit! Oon tullut niin vanhaksi, etten yhtään korkoa vaan jaksa, vaikka olisi matalakin. Näytt todella hyvältä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minäkin tuppaan nykyisin mieluummin laittamaan jalkaan mukavat tennarit kuin korolliset kengät :)

      Poista