sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

PRAHA


Minä rakastan matkustamista ylikaiken ja haluaisin käydä kerran vuodessa jossain uudessa paikassa. Aina tämä ei ole toki mahdollista ja luulin, etten tänäkään vuonna pääse mihinkään reissuun. Ystäväporukkamme oli suunnitellut keväälle reissua ja minä pohdin syksyllä mielessäni, ettei opiskelijalla ole varaa näin nopealla aikataululla edes 4 päivän reissuun Prahassa. Sain kuitenkin mieheltäni joululahjaksi reissun Prahaan, joten minäkin olen nyt porukassa mukana lähdössä nyt keväällä kovaa kyytiä Prahaan :). Kiitos vielä rakas ♥

Meitä on reissuun lähdössä viimeisten laskujen mukaan 10 ihmistä, joista osa on jo käynyt Prahassa, osa ei. Minä en ole Prahassa koskaan käynyt, joten on taas mielenkiintoista kokea uusi kaupunkin.
Minua henkilökohtaisesti kiinnostaisi nähdä tottakai Kaarlensilta, Prahan linna sekä olisi kiva kavuta myös Petřínin kukkulalle. Neljä päivää on tosin rajallinen aika ja reissussa ollaan isolla porukalla, joten kaikkea ei voi nähdä. Toisaalta kiva lähteä kerrankin isolla kaveriporukalla matkalle, koska loma on tällöin myös yhdessäoloa eikä kiiruhtamista nähtävyydestä toiseen.

Reissuun on noin kuukausi aikaa, joten nyt te, jotka olette joskus käyneet Prahassa, niin voitte heittää minulle vinkkejä Prahasta ja sen nähtävyyksistä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti