perjantai 7. huhtikuuta 2017

HUHTIKUUN BETTE BOX

No nyt Bette Box onnistui kokoamaan hyvän kuukauden boxin! Viime kuun boxi ei oikein säväyttänyt, joten olin todella innoissani taas tästä kosmetiikkaa sisältävästä laatikosta, kun huomasin sisällön olevan pitkästä aikaa kokonaisuudessaan todella kiva :).


Yksi lemppareistani oli Eyluren Lenghtening tekoripset. Tykkään välillä laittaa tekoripset, jos lähden viihteelle, joten näille tulee varmasti käyttöä. Mielenkiintoista myös kokeilla itselle tuntemattoman merkin ripsiä, kun olen tottunut käyttämään vain yksiä tiettyjä ripsiä, joita löytyy Tokmannilta.


Herbinalta oli tällä kertaa Lip Candy huulivoide, jossa on myös suojakerroin. Huulivoide oli omaan makuuni aina ärtsyn makean hajuinen, mutta eiköhän tämä tule kulutettua.

Olin niin innoissani, kun löysin boxista Lumenen Nordic Chich luomivärin, koska rakastan vain Lumena ja ylipäätään meikkejä. Itselleni luomiväri tuli sävyssä Glowing Sand, mikä on todella kauniin hiekkainen sävy. Kuvassa sävy näyttää tummemmalta, mitä se oikeasti on.


Mielenkiintoisin tuote taisi olla Ziajan vuohenmaito kasvovoide, jossa on myös suojakerroin. Putelo itsessään on yksinkertaisuudessaan kaunis ja minua kiinnostaa nähdä millainen tämä vuohenmaitoa sisältävä tuote oikein onkaan. Ziaja on minulle ihan outo merkki, joten kiva kokeilla taas jotain uutta :).


Shampoona oli tällä kertaa täysikokoinen Schwarzkopf Glissin Fiber Therapy shampoo. Schwarzkopfin shampoot ovat yleensä ihan hyviä shampoita, joten tämä tulee varmasti kulutettua jokaista pisaraa myöden loppuun. Minun täytyy vain ostaa tämän kaveriksi samaa sarjaa oleva hoitoaine, koska en voi sietää, jos pitää käyttää eri sarjan shampoita ja hoitoaineita :).

Mikä oli sinun suosikkisi tämän kuun Bette Boxin tuotteista? :)

4 kommenttia:

  1. Mietin kans,et pitää hakee tota hoito-ainetta.. mut shampoo oli kyllä hyvää, kun eilen kokeilin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on hirveesti jemmassa shampoita ja hoitoaineita, joten mulla toi shampoo ei pääse vielä testiin. Kävin kuitenkin Löyttäristä jo hakemassa hoitoaineen shampoon kaveriksi :).

      Poista
  2. Herbina on kiva, mutta tää Boxi nyt ei ole ihan mun juttu. En pysty käyttämään kaupan shampoita ja sitten ripsihommelit on ihan liikaa, mutta nämä on niin makuasioita. kivaa viikonloppua💓💓💓

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Makuasioitahan nämä juu ovat :). Herbinan huulivoidetta olen käyttänyt jo päivittäin ja alan enemmän ja enemmän tykkäämään siitä :). Minun huulivoiteeseeni on vain tullut pieni tuotantovirhe, kun reiän kohdalla on terävä kohta, mikä raapii inhottavasti huulia. Mietin saisiko sen kynsiviilalla siloteltua :D.

      Poista