perjantai 28. huhtikuuta 2017

LAUANTAIN MEIKKI


Kun eilen esittelin teille asun, mikä päällä suuntasin Bloggers' Inspiration Day:hin, niin jatketaan vähän samalla linjalla, mutta nyt olisi vuorossa meikin esittely. 

En ollut suunnitellut meikkiä ollenkaan etukäteen vaan menin fiilikseen mukaan. Silmiin laitoin Oriflamen hyväksi todettuja luomivärejä ja ripsiin käytin Maybellinen ripsiväriä, minkä esittelin teille keskiviikkona.



Olin jo lähdössä juna-asemalle vain huulirasva taskussa, kun vilkaisin vielä peiliin ja aloinkin kaivata jotain punaa huuliin. Nopsaan valkkasin Manna Kadarin "Lucky" Lip Locked Stain-huulikiillon, mikä oli pieni virhe. Olin unohtanut, ettei pysyvyys ollut vakuuttanut minua aikaisemminkaan ja päivän mittaan huomasin kuinka huulikiilto kului nopeasti pois huulilta. Kerran Helsingissä lisäsin huulikiiltoa, mutta sen jälkeen annoin olla, koska sitä olisi pitänyt varmaan tunnin välein korjailla, jotta huulimeikki olisi näyttänyt koko ajan hyvältä.




Kulmiin olen alkanut käyttämään Dermosilin kulmaväri trioa, mikä on osoittautunut todella hyväksi. Tykkään!

Meikkipohjan teko on ollut viime päivinä inhottavaa, kun tällä hetkellä minulla ei vain ole hyviä meikkivoiteita ja rahapussi ei anna tässä kuussa myöden hankkia uutta meikkivoidetta. Lumenen meikkivoide on hyvä, mutta yksinään liian tumma. Maybellinen Dream Velvet meikkivoide on taas kauhean oranssihtavan sävyinen. 

Vaikka meikin eri osa-alueet tuottivatkin hieman enemmän harmaita hiuksia kuin normaalisti niin silti tykkäsin päivän meikistä kokonaisuutena :).

2 kommenttia: