torstai 11. toukokuuta 2017

NUDEPUNA


Olen jo pitkään suunnitellut hankkivani mattaisen nudepunan muiden huulipunieni joukkoon, mutta olen koko ajan siirtänyt eteenpäin punan hankintaa. En ole ollut ihan varma tykkäisinkö pitää nudepunaa, minkä takia en ole huulipunaa raaskinut ostaa. Tällä viikolla kuitenkin päätin, että nyt hommaan sen punan ja sittenpähän näen tuleeko nudepunalle käyttöä.

Pihipeikkona valitsin kuitenkin mahdollisin halvan huulipunan, jos se jääkin vähäiselle käytölle. Maybellineltä löysin mattaisen huulipunan sävyssä Purely Nude.


Nyt, kun olen punaa testaillut niin täytyy sanoa, että ei nudepuna nostata suurtakaan innostusta. Räväkämmän silmämeikin kaverina nude voisi olla kiva, mutta arkimeikkiin liian tylsä. Yllä olevat kuvat nappasin eilen ennen töihin lähtöä ja heti katselin kuvista, että kaipaisin huulimeikiltä hieman säväkkyyttä.

Maybellinen punan käyttäminen ei varmasti lopu tähän, mutta ei siitä kyllä tule minun käytetyintä huulipunaakaan.

Pidätkö sinä nuden sävyisistä huulipunista?

6 kommenttia:

  1. Pidän! <3 Käytetyimmät punani ovat nimenomaan nudeja - tällä hetkellä lempparini on tosin Babylipsin Lip Gloss sävyssä Life's A Peach, se tekee ihanan kiillon ja kevyen nudesävyn huulille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minkä merkin nuden sävyisiä punia sulla on? :) Mietin olisiko jonkun muun merkin nudepuna testaamisen arvoinen :).

      Poista
  2. Miulla on ihan sama juttu, että en ole raaskinut ostaa nudepunaa, koska juurikin tuntuu, että olisi liian "tylsä". Minulla on vieläpä aivan blondit hiukset nyt, niin voisin näyttää lähinnä haamulta nuden kanssa. :P Mut oon samaa mieltä, että jos laitat räväkän silmämeikin, niin toi vois olla kiva huulissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää kyllä testata vaikka viikonloppuna tummaa silmämeikkiä, jos puna sitten alkaisi enemmän innostamaan :).

      Poista
  3. Mä käytin ennen nudepunia enemmän, mutta nykyään jos haluan luonnollisempaa huulimeikkiä, meen ehkä enemmänkin just huulirasvalinjalla. Keväällä sitä vaan jotenkin innostuu enemmän väreistä, ja onhan se totta, että huulipuna tekee hetkessä ilmeestä paljon huolitellumman ja pirteämmän, samoin kuin poskipuna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselläkin huulirasva kuuluu enemmän luonnolliseen arkimeikkiin, mutta punilla saa kyllä kivasti sitä jotain arkimeikkiinkin :).

      Poista