maanantai 5. kesäkuuta 2017

INSTAWEEK 22

Minun piti olla eilen ahkera ja kuvailla tämän viikon postauksien kuvamatskut, mutta olin niin väsynyt eilen aamuvuoron jälkeen, etten jaksanut edes ajatella viikon postauksia. Tämän takia aloitetaan viikko Instaweek-postauksella :). Instastahan löydät minut @lillil89 nimimerkillä :).

Mukavaa maanantaita!


1. Kesä ja mansikkatuutti.
2. Hämi päätti ottaa rennosti sillä aikaa, kun minä siivosin kämppää.
3. Tiistaina vietin illan Ylöjärvellä, kun olin ampumakokeen vastaanottajien koulutuksessa. Kas kummaa, että olin ainut nainen paikalla.
4. Äitin kanssa pelailtiin pitkästä aikaa Scrabblea.


1. Keskiviikon vapaapäivän nassu.
2. Diego tuli myös rentoilemaan sohvalle, kun katseltiin Bones-sarjaa.
3. Uusi ihanuus muumimuki.


1. Miten voikin olla, että aina, kun alan leipomaan juustokakkua, unohdan ne tuorejuustot kauppaan. Lauantaina jouduinkin kesken leivontapuuhan kipaisemaan lähikauppaan.
2. Suklaajuustokakku tuli leipastua viikonloppuna.
3. Sunnuntaina käväistiin porukoilla kahvilla ja nautiskeltiin tuhtia suklaakakkua.

2 kommenttia:

  1. Mä yleensä unohdan aina kananmunat tai leivinjauheen, jos leivon. Lähes aina! :D Liivate on kans mulla sellanen helposti unohtuva, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kananmunat tuppaa myös täällä unohtumaan :D.

      Poista