tiistai 27. kesäkuuta 2017

JUHANNUKSEN MEIKKI JA KYNNET



Juhannukseksi en ollut suunnitellut sen paremmin meikkiä, mutta olin mielessäni pohtinut, että nyt laitan irtoripset, kiharran hiukset sekä kynnet lakkaan Bette Boxin mukana tulleella Lumenen kynsilakalla. No kaikki muu toteutui kuin hiusten kiharrus, mutta ei se menoa haitannut.

Luomiin valitsin sävyt pitkästä aikaa Urban Decayn paletista ja päätin mennä paletin kultaisilla sävyillä. Tein vielä voimakkaat rajaukset ja katseen viimeistelin Eyluren Lengthening irtoripsillä. Kun olin ripset saanut paikalleen ja oltiin jo kovaa kyytiä lähdössä kavereiden luo, niin huomasin, että toisissa irtoripsissä oli jotain kiinni ja tietenkin liimapinnassa. Eihän sitä saanut enää pois, joten sillä mentiin. Onneksi itseäni se ei enää häirinnyt, kun olin loppuillan katsomatta peiliin, mutta poikaystävä jossain vaiheessa iltaa kertoi minulle, että minulla on jokin roska silmässä. Jep. No aina ei voi onnistua.



Lumenen Gel Effect kynsilakasta tykkäsin taas todella paljon jo pelkän koostumuksen ja kestävyyden kannalta. Sävy (44 Kohti kesää) ei ollut ehkä suosikkini, koska ylipäätään harvemmin pidän oransseista sävyistä. Lakka kuitenkin kesti hyvin ja vasta eilen otin lakat pois kynsistä.

Nyt saakin taas hetken mennä ilman kynsilakkaa ja vain arkimeikillä, kun tänään aloitan kuuden päivän työputken, wish me luck!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti