maanantai 24. heinäkuuta 2017

INSTAWEEK 29

Äsken latailin koneelle viime viikon Instagram kuvia ja minusta oli koko viime viikon tuntunut, että Instaan tulee nyt ladattua normaalia enemmän kuva, mutta mitä vielä! Olin saanut viikon aikana vaivaiset yhdeksän kuvaa ladattua Instaan... Missähän maailmoisssa olen oikein elänyt... No toivotaan, että ensiviikosta tulisi minun Instan puolella vilkas, koska vietän kuuden päivän lomani, joten minulla on enemmän aikaa olla puhelimella ja näpsiä kuvia.

Kuinkas viikko on teillä lähtenyt käyntiin? :) Minä olen tänään vapailla ja ponkasin aamulla suoraan sängystä lenkille. Kyllä oli mukavan virkeä olo lenkin jälkeen :).


1. Suomen kesä...
2. Facessa pyöri mustavalkokuvahaaste, joten sinne tuli ladattua hieman synkemmän sävytteisiä kuvia, mm. tämä.
3. Tehtiin pitkästä aikaa itse lihapullia.


1. Keskiviikon nassu.
2.-3. Mansikoita ja hirven ulkofilettä tuli nautiskeltua vapaapäivänä.


1. Tässä näyte Diegon juoma-asennosta ja juomapaikasta.
2. Töissä kahvitauolla.
3. Hämimies vahtii, kun minä istuskelin tietokoneen äärellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti