torstai 13. heinäkuuta 2017

KOREALAISTA KOSMETIIKKAA


Netin eri syövereissä olen törmännyt korealaiseen kosmetiikkaan, joissa on panostettu kosmetiikan lisäksi myös tuotteiden ulkoasuun. Purnukoissa on käytetty eri hahmoja, kuoseja ja leikitty räväkillä väreillä. Halusin testata miellyttäisikö korealainen kosmetiikka minua ollenkaan vai ihastunko pelkästään tuotteiden ulkoasuun. Päätinkin tehdä pienen kosmetiikkatilauksen ja tässä olisi minun ensimmäinen satsi korealaista kosmetiikkaa.


No-Sebum mineraalipuuteri oli suoraan sanottuna tilauksen jokeri. Olen kaivannut jotain uutta puuteria testiin, mutta No-Sebum puuteri näytti niin valkoiselta, että pelkäsin kuinkakohan kalpealta tämä puuteri saa ihon näyttämään. Puuteri oli kyllä erittäin valkoinen, mutta väri tasoittuu, kun puuterin levittää iholle. Iho jää kivan mattaiseksi ja pehmeäksi.

Yksi huono puoli oli puuterin haju. Tuoksu on aika ärhäkkä, joten ei ehkä sovi herkempi nenäisille. Mineraalipuuteri sisältää  Etelä-Korean paratiisisaari Jejun luonnollista mineraalia ja minttua.


Katsokaa mun uutta käsirasvaputeloa - eikö se olekin söpö! Tämä käsivoide valikoitui ostoskoriin vain ja ainoastaan purnukan ulkoasun takia. Okei ja halusinhan minä kokeilla voiko tuommoisessa purnukassa oleva käsivoide olla hyvää. Ensikokeilun jälkeen voin sanoa, että käsirasva on ihan ok. Se imeytyy nopeasti ja on hyvän tuoksuinen.

Panda’s Dream -käsivoide sisältää manuka-hunajaa ja bambua.



Ripsivärifanina silmiini osui valikoimista TonyMolyn Double Needs Pang Pang ripsiväri, jossa on tuuhea harja. Harja oli makuuni sopivan tuuhea, mutta olisi saanut olla hieman kaareva niin ripsivärin levittäminen olisi siistimpää. 


Paketin mukana tuli vielä muutama näyte: Mizon Vita Lemon kasvojen kuorintageeli, Mizon Hyaluronihappo-seerumi ja Mizon Intensive Skin Barrier - viimeisintä näytettä en edes löytänyt valikoimista, mikä oli hieman kummallista...

Kokonaisuudessaan olin tyytyväinen tilaukseeni sekä tuotteisiin  - varmasti tulen jatkossakin hankkimaan itselleni korealaista kosmetiikkaa :).

Oletko sinä testannut korealaista kosmetiikkaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti