tiistai 8. elokuuta 2017

TUOKSUVA HANKINTA HELSINGISTÄ


Minun ostokseni jäivät todella vähäisiksi Helsingin reissulla. Ainut liike, johon laitoin kunnolla rahaa oli Victoria's Secretin liike. Päätin hankkia VS:n uusia alusvaatteita nyt, kun kerrankin olin Helsingissä. Alusvaatteiden lisäksi en voinut olla hankkimatta uutta tuoksua hajuvesikokoelmiini.

Valitsin kaikista tuoksuista I'm so sexy roll on-mallisen tuoksun. I'm so sexy-tuoksu on kivan tumma ja vahva tuoksu, mutta roll on-pään avulla sitä saa hyvin annosteltua iholle vain vähän, niin se ei tuoksu liian vahvasti. Tumman tuoksuvivahteensa takia minä miellän tämän tuoksun enemmänkin iltatuoksuksi ja luulen, ettei tämä hajuvesi pääse arjessa niinkään käyttöön.

Ainut miinus, että äsken avasin tuon tuoksuni paketista ja roll on-pää on rikki. Korkin avatessa roll on jää korkkiin sisälle... Saisikohan näistä vielä valitettua esim. sähköpostitse, kun kuitti on olemassa, mutta Helsinkiin pääsy ei ihan helposti onnistu?

6 kommenttia:

  1. Kannattaa kokeilla reklaa, ei siinä ainakaan menetä mitään.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sähköpostia olen nyt laittanut, mutta ei kukaan ole vastannut :/.

      Poista
    2. On vastattu, että vaihtoehdot on joko tuoda tuote liikkeeseen tai postittaa sen. Nyt ei ole vastattu mitään, kun kysyin kuka maksaa postimaksut tai miten postitus noin muuten hoituu, mihin osoitteeseen yms.

      Poista
  2. Kyllä mä ainakin kans yrittäisin reklamoida :) Eihän siinä mitään häviä!

    www.hennam.fi

    VastaaPoista